Mannerheimintien jättimainoslakana sai uuden elämän

Peliyhtiö Unibetin viimekesäisestä jättikokoisesta ulkomainoslakanasta valmistettiin täksi kesäksi värikkäitä rantalaukkuja ja muita kierrätystuotteita.

Unibet lahjoitti yli 900 neliömetrin kokoisen mainoslakanansa Globe Hope Oy:lle, joka teki lakanasta muun muassa tyylikkäitä rantalaukkuja, läppärisuojia ja käyntikorttikoteloita.

– Olimme ilahtuneita näinkin suuresta Unibetilta saamastamme materiaalimäärästä. Mainosbanderollissa käytetty verkkovinyyli on ihanteellista materiaalia uusiokäyttöön, sillä se on kevyttä, ilmavaa ja helppohoitoista, kertoo Seija Laukkala Globe Hopelta.

– Haluamme edistää vastuullisuutta myös markkinoinnissamme. On hienoa, että kierrätykseen on nykyään tarjolla niin monipuolisia ja kekseliäitä keinoja, ja että mainoksemme päätyi tyylikkääseen hyötykäyttöön, sanoo Unibetin Liisa Matinvesi.

Unibetin mainos koristi Mannerheimintien varrella olevaa kerrostalon seinää kuuden viikon ajan kesällä 2009. Mainoksessa esiintyivät muun muassa nyrkkeilijä Amin Asikainen, muusikko Kim Herold ja Pelkokerroin-juontaja Aleksi Valavuori.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391,
liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com