Maraboun Luo oma makusi -kilpailun kolmas ja viimeinen voittajamaku on selvillä

Yli 136 000 pohjoismaalaista suklaafania ideoi mieleisiään makuyhdistelmiä Maraboun uniikissa Luo oma makusi -kilpailussa vuonna 2020. Kolme onnekasta voittajaa sai makuehdotuksensa myyntiin vuonna 2021. Nyt myös kolmas ja viimeinen voittajamaku on selvillä: Marabou Lakritsi, vadelma & karamelli!

”Kolmas voittajamaku on kiehtova yhdistelmä rakastettua Marabou-maitosuklaata, suolaista lakritsia, vadelmaa ja ripausta karamellia. Kyseessä on hartaasti toivottu makuyhdistelmä, jota monet suklaanystävät ovat odottaneet”, Maraboun tuotepäällikkö Anna Latvala kertoo.

Marabou Lakritsi, vadelma & karamelli 185 g jää Maraboun valikoimaan pysyvästi ja on saatavilla makeishyllyiltä elokuussa 2021.

Voittajamaun on luonut 20-vuotias Frederikke, joka innostui osallistumaan yhdessä äitinsä kanssa bongattuaan kilpailun Facebookista. Molemmat loivat kilpailussa omat makuehdotuksensa.

”Olen aina kokenut, että lakritsi ja suklaa toimivat hyvin yhdessä, ja vadelma sopii puolestaan erinomaisesti yhteen lakritsin kanssa. Halusin tehdä mausta vieläkin kiinnostavamman yhdistämällä mukaan myös karamellia, jota monet rakastavat”, Frederikke kertoo.

Luo oma makusi -kilpailu tarjosi kuluttajille ainutkertaisen mahdollisuuden päättää suklaahyllyjen tulevista suosikkimauista. Marabou Lakritsi, vadelma & karamellin lisäksi Luo oma makusi -kilpailun voittajakolmikkoon ylsivät lopulta Marabou Popcorn sekä Marabou Brownie, kookos & kahvi.

”Maraboun pitkän historian aikana tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuluttajat pääsivät toden teolla mukaan tuotesuunnitteluun. Kaikki kolme voittajamakua ovat erittäin herkullisia ja uniikkeja, ja ne kertovat kuluttajien rakkaudesta suklaaseen sen eri muodoissa. Kilpailun osanottajat tekivät hyvin vaikuttavaa työtä, ja toivonkin kuluttajien kanssa tehtävän yhteistyön jatkuvan tulevaisuudessa”, Latvala kertoo.

Lisätiedot:

Anna Latvala, Brand Manager Chocolate and Ref.Bev Finland, anna.latvala@mdlz.com, p. +358 40 9008294

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) tarjoaa ihmisille hyviä vaihtoehtoja herkuttelu- ja välipalahetkiin yli 150 maassa ympäri maailmaa. MDLZ:n vuoden 2019 nettotulot olivat noin 26 miljardia dollaria ja se johtaa välipalojen tulevaisuutta ikonisilla maailmanlaajuisilla ja paikallisilla tuotemerkeillä, kuten OREO-, belVita- ja LU-kekseillä sekä Cadbury Dairy Milk-, Milka- ja Toblerone-suklailla, Sour Patch Kids -makeisilla ja Trident-purukumilla. Mondelēz International on The Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 ja Dow Jones Sustainability Index -yhteisöjen ylpeä jäsen. Lue lisää osoitteesta www.mondelezinternational.com tai seuraa yritystä Twitterissä: www.twitter.com/MDLZ.