Markku Kanervasta jalkapallomaajoukkueen seuraava päävalmentaja

Keskustelu Suomen jalkapallomaajoukkueen tulevasta päävalmentajasta käy Stuart Baxterin erottamisen jäljiltä erittäin kuumana. Peliyhtiö Unibet uskoo, että päävalmentajaksi valitaan tällä hetkellä alle 21-vuotiaiden maajoukkuetta valmentava Markku Kanerva.

Unibet arvioi, että nuorten maajoukkuetta viime vuodet menestyksekkäästi valmentanutta Markku ”Rive” Kanervaa pidetään parhaana miehenä luotsaamaan Huuhkajien sukupolvenvaihdosta. Entinen maajoukkueen luottopuolustaja saa Unibetilta kertoimen 3,25. Kakkossuosikki uudeksi päävalmentajaksi on maajoukkueen entinen kakkosvalmentaja Olli Huttunen, joka toimii Stuart Baxterin sijaisena ensi viikon San Marino -pelissä.

Julkisuudessa Baxterin seuraajaksi huhuiltu, ruotsalaista Örebrota valmentava Sixten Boström on Unibetin viitossuosikki kertoimella 10,00. Hänen edelleen kiilaavat jo kertaalleen maajoukkuetta luotsannut Antti Muurinen ja Skotlannissa hienoa työtä tehnyt Mika-Matti Paatelainen.

Jari Litmasen aika päävalmentajana saa puolestaan vielä odottaa. "Litti" saa Unibetilta kertoimen 30,00.

Unibetin kertoimet
Kuka on Suomen jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja 3. kesäkuuta 2011?

Kanerva, Markku 3,25

Huttunen, Olli 4,75
Muurinen, Antti 7,50
Paatelainen, Mika-Matti 7,50
Boström, Sixten 10,00
Hjelm, Ari 12,00
Armstrong, Keith 15,00
Kuusela, Martti 20,00
Rautiainen, Pasi 20,00
Hodgson, Roy 25,00
Litmanen, Jari 30,00
Lehkosuo, Mika 50,00

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com