Missi-Viivi ei yllä kärkimittelöihin Vegasissa

Miss Suomi Viivi Pumpasen tyttömäinen seksikkyys ei korvaa pituuden puutetta Las Vegasissa järjestettävässä Miss Universum -kilpailussa, ennustaa peliyhtiö Unibet. Jättikertoimen saaneen Pumpasen sijaan Unibet ennustaa voittajaksi Filippiinien kaunotarta.

Unibetilla uskotaan, etteivät edes läpinäkyvät haaremihousut riitä viemään Pumpasta voittoon. Jos hän kuitenkin onnistuisi yllättämään langanlaihat kilpakumppaninsa, vedonlyöjät saisivat rahansa takaisin peräti 45-kertaisina. Kisojen tämänhetkisen ennakkosuosikin Miss Filippiinien voittokerroin on puolestaan 5,00. Kovimpana haastajana pidetään Miss Venäjää, joka saa kertoimen 7,50.

Pumpasen ihanuutta ei kiistä kukaan, mutta hänen heikkoutenaan kansainvälisten kaunottarien keskellä on pidetty liian vähäistä pituutta. 167-senttinen Pumpanen edustaa kuitenkin kauniimpana kuin koskaan ja luottaa vahvasti omiin mahdollisuuksiinsa – myös 175-senttistä filippiiniläistä vastaan.

Miss Universum 2010
22.8.2010
Kuka voittaa?

Miss Filippiinit 5,00
Miss Venäjä 7,50
Miss Meksiko 8,00
Miss Australia 10,00
Miss Haiti 10,00
Miss Espanja 12,00
Miss USA 12,00
Miss Irlanti 15,00
Miss Kolumbia 15,00
Miss Ruotsi 15,00
Miss Suomi 45,00

Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391,
liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com