Olympiajääkiekko innosti suomalaiset live-vedonlyöntiin

Jääkiekon olympiafinaali Kanada−USA nosti live-vedonlyönnin suosion ennätyslukemiin. Finaaliottelussa asetettiin live-vetoja enemmän kuin koskaan aiemmin peliyhtiö Unibetin live-vedonlyönnin historiassa.

Erityisesti Unibetin suomalaiset asiakkaat olivat aktiivisia live-vedonlyöjiä Vancouverin jääkiekko-otteluissa. Suomalaiset innostuivat live-vedoista jopa finaaliottelun kohdalla huolimatta oman joukkueen karvaasta välierätappiosta USA:lle. Vuonna 2009 Unibet tarjosi 21 000 live-vedonlyöntikohdetta ja näytti yhteensä 4 500 tapahtumaa Live Streaming -palvelulla, jonka kautta pääsee seuraamaan kuukausittain satoja urheilutapahtumia ilmaiseksi suorana lähetyksenä osoitteessa www.unibet.com. Unibet on tarjonnut live-vedonlyöntiä jo vuodesta 2003 lähtien. EGaming Review palkitsi Unibetin vuoden 2009 parhaana eurooppalaisena live-vedonlyöntivälittäjänä. Vuoden 2010 aikana Unibet tarjoaa yli 30 000 livevedonlyöntitapahtumaa ja live-vedonlyönti on Unibetin nopeimmin kasvava tuote. https://fi.unibet.com/livebetting/