Oululainen Jarkko Komula haastaa dartsin maailmanmestarin

Dartsin maailmanmestaruuskisat käynnistyvät 18.12. Lontoossa. Peliyhtiö Unibet uskoo, että voiton vie brittiläinen Phil Taylor. Tayloria haastamaan saapuu myös Jarkko Komula Oulusta.

Peliyhtiö Unibet pitää Ison-Britannian kokenutta Phil Tayloria dartsin MM-kisojen ylivoimaisena voittajasuosikkina. Puolustavalla maailmanmestarilla on tähtäimessään jo 15. mestaruustitteli. Unibet antaa Taylorille kertoimen 1,40. Mukana kisaamassa on myös 33-vuotias oululainen Jarkko Komula, joka tunnetaan darts-piireissä hymyilemättömyytensä vuoksi nimellä Smiley. Unibet antaa Komulalle kertoimen 500,00. Dartsin maailmanmestaruudesta kisataan Lontoossa 18.12.−3.1. Unibet järjestää live-streamin ja vedonlyönnin turnauksen jokaisesta ottelusta. Turnausta voi seurata livenä osoitteessa www.planetdarts.tv Unibetin kertoimet PDC World Championship 2010 Kuka heistä voittaa? Taylor, P 1,40 Wade, J 10,00 Anderson, Gary 14,00 van Barneveld, R 14,00 King, Mervyn 30,00 Jenkins, Terry 40,00 Lewis, Adrian 40,00 Hamilton, Andy 50,00 Nicholson, Paul 75,00 Osborne, C 75,00 Part, J 75,00 Thornton, Robert 75,00 Walsh, Mark 75,00 Webster, Mark 75,00 Baxter, R 100,0 Klaasen, J 100,0 … Komula, J 500,0 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/