Ovia-avain helposti ja kustannustehokkaasti

Moni suomalainen avaa kotiovensa Abloy Exec -lukitusjärjestelmän avaimella. Lukitusjärjestelmän patentti vanheni maaliskuun lopussa. Markkinoille tullut uusi tuote, Ovia-avain, mahdollistaa kuluttajalle nopean ja kustannustehokkaan tavan teettää avaimia Abloy Exec -lukitusjärjestelmään esimerkiksi lähimmässä suutarinliikkeessä.

– Uskomme Ovia-avainten helpottavan suomalaisten avainten hallintaa. Kuluttaja voi halutessaan teettää kopion avaimestaan ilman hankalaa tilausprosessia, kertoo toimitusjohtaja Juha Toivonen, lahtelaisesta DT Trade Oy:stä.

Ovia-avaimia saa jo tällä hetkellä 40 suutari- ja lukkosepänliikkeestä ja määrä kasvaa nopeasti. Suomalainen design takaa miellyttävän käytön ja saksalainen korkealaatuinen hopeanikkeli tekee avaimesta erityisen kevyen. Avaimen muodolle on myönnetty EU-mallisuoja.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juha Toivonen, puh. 0500 491 699.

Ovia-avain on nopea, helppo ja edullinen tapa hankkia laadukkaita avaimia. Ovia-avain on yhteensopiva Abloyn Exec -lukitusjärjestelmän kanssa. Avaimia saa jo nyt yli 40 paikasta ja määrä lisääntyy jatkuvasti. Ovia-tavaramerkin omistaa lahtelainen DT Trade osakeyhtiö.