Pääkaupunkiseudulla vietetään lumetonta joulua

Pääkaupunkiseudulla on viime vuodet saatu nauttia talvisista joulumaisemista. Peliyhtiö Unibetin kertoimet puhuvat sen puolesta, että tänä jouluna maa pysyy lumettomana.

Ennätyslämmin syksy on jatkunut pitkälle joulukuuhun, mikä on viivästyttänyt lumen tuloa. Monet vesisateeseen ja harmauteen tympääntyneet pääkaupunkiseutulaiset toivoisivat pääsevänsä viettämään joulua talvisissa tunnelmissa. Unibetin kertoimien mukaan valkoinen joulu jää kuitenkin tällä kertaa vain haaveeksi.

Unibetin kerroin lumettomalle jouluaatolle on 1,40, kun taas kerroin vähintään puolisenttisen lumikerroksen peittämälle maalle on 2,70.

Unibetin kertoimet

Valkoinen Joulu Helsingissä - Vähintään 0.5 cm lunta 24.12.2011

Tapahtuuko tämä?

Virallinen lähde: FMI (mitattu Kaisaniemessä)

Kyllä 2,70

Ei 1,40

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 5,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com