Pernod Ricard Finland viettää Vastuullisuuden päivää 23.5.2011

Osana Pernod Ricard -konsernin yhteiskuntavastuuprojektia myös Pernod Ricard Finlandin henkilöstö kokoontuu tänään viettämään päivän vastuullisuusaiheiden parissa.

Tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa ja siitä on tarkoitus tehdä perinne, joka kokoaa kaikki Pernod Ricardin 18 000 työntekijää yhteiskuntavastuuseen liittyviin aktiviteetteihin päiväksi vuodessa.

Päivän kansainvälisenä pääteemana on rattijuoppouden vastainen "Don't Drink and Drive". Suomessa Pernod Ricard Finland keskittyy edistämään laadukasta ja vastuullista juomakulttuuria yleisesti. Esimerkkinä Pernod Ricard Finlandin viimeaikaisesta toiminnasta on osallistuminen kouluissa käytössä olevan ”Puhutaan alkoholista” -opetusmateriaalin valmistamiseen: http://www.puhutaanalkoholista.fi.

Lisätietoa Pernod Ricard -konsernin kansainvälisistä yhteiskuntavastuupäivän tapahtumista löytyy liitteestä.

Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Anna Hakala, 040 593 7335, anna.hakala@pernod-ricard.com

Pernod Ricard Finland on Suomen alkoholimarkkinoiden toiseksi suurin toimija ja maailman toiseksi suurimman alkoholikonsernin, ranskalaisen Pernod Ricardin omistama tytäryhtiö. Pernod Ricard Finland valmistaa, maahantuo, markkinoi, myy ja jakelee noin 400 kotimaista ja kansainvälistä alkoholituotetta. Yrityksen tärkeimpiä tuotteita ovat Absolut, Jameson, Martell, Mumm, Jacob's Creek, Minttu ja Lapponia.