Räikkönen romuttaa Suomen rallimaineen

Peliyhtiö Unibet uskoo, että kaudeksi 2010 ralliin vaihtava Kimi Räikkönen ei pärjää Citroëninsa ratissa. Räikkönen aikoo ajaa MM-sarjan 12 osakilpailua.

Yhdeksän F1-kauden jälkeen Räikkönen pitää sapattivuoden formulan ratista ja ajaa ensi kauden rallin MM-sarjassa Citroënin kakkostiimissä. Unibet ei usko Räikkösen voittavan ainuttakaan kilpailua kauden aikana, vaan antaa voitolle kertoimen 40,00. Sen sijaan kuuden parhaan joukkoon yltämiseen Räikkösellä on Unibetin mukaan kauden aikana mahdollisuuksia kertoimella 2,45. Citroenin junioritallin toista autoa ajaa ranskalaiskuljettaja Sébastien Ogier, joka on jo aiemmin voittanut junioreiden WRC-mestaruuden. Unibet uskoo Ogierin pesevän Räikkösen mennen tullen: keskinäisessä paremmuudessa Ogier saa kertoimen 1,02 ja Räikkönen kertoimen 12,00. Unibetin kertoimet WRC 2010 Paras sijoitus (kausi) Räikkönen, K 12,00 Ogier, S 1,02 Voittaako hän kauden aikana vähintään yhden kilpailun? Räikkönen, K Kyllä 40,00 Pääseekö ajaja palkintopallille tämän kauden aikana? Räikkönen, K Kyllä 15,00 Ei 1,01 Onko ajaja kuuden parhaan joukossa vähintään kerran kauden aikana? Räikkönen, K Kyllä 2,45 Ei 1,50 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/