Rovaniemen lentoaseman kahvila- ja myymäläpalvelut uudistuvat

Rovaniemen lentoasemalle on syyskuussa avattu Hello Cafet molemmin puolin turvatarkastusta. Uudistuksen myötä lentoasemalla on jatkossa mahdollisuus myös tehdä ostoksia uudessa Hello Shopissa.

Hello Cafe ja Hello Shop ovat osa Finavia Oyj:n kehittämää Hello-myyntipisteketjua. Rovaniemen Hello-toiminnasta vastaa franchise-yrittäjänä SSP Finland Oy. Uudistuneet kahvila- ja myymäläpalvelut tekevät Rovaniemen lentoasemasta entistä kilpailukykyisemmän ja kehittävät lentoaseman palvelutarjoomaa asiakaskysyntää yhä paremmin vastaavaksi.

Hyvä syy saapua ajoissa lentoasemalle

Pohjois-Suomen portti maailmalle tarjoaa nyt entistä enemmän syitä tulla riittävän aikaisin lentokentälle. Uusi Hello Cafe tarjoilee kahvilatuotteita ja lounasta sekä uudistuksen myötä ennen turvatarkastusta - niin sanotulla ”land side” -puolella - ruokaa myös á la carte -listalta. Listalla on runsaasti paikallisia erikoisuuksia, esimerkiksi Lapin Burger.

"Myös suuremmat seurueet on huomioitu hyvin molemmin puolin turvatarkastusta: Isoille ryhmille varaukset voi tehdä etukäteen tai ryhmälle voi tilata esimerkiksi yhteisen matkallelähtö -drinkin", kertoo Anneli Taskinen-Lintula SSP Finland Oy:stä.

Hello Shop -duty free -myymälässä voivat asioida myös kotimaan matkustajat. Myynnissä on kattava valikoima alkoholijuomia, kosmetiikkaa, makeisia ja matkamuistotuotteita. Alkoholituotteita myydään ainoastaan Suomen rajojen ulkopuolelle matkustaville.

"Todellisia ylpeydenaiheitamme Hello Shopissa ovat Best of Finland -tuotemerkillä merkityt laadukkaat, suomalaiset elintarvikkeet. Ne on valmistettu parhaista, suomalaisista raaka-aineista", Taskinen-Lintula iloitsee.

Lisätiedot:

Finavia Oyj/ Sari Leppänen, puh. 020 708 4777