SAP auttaa Pukkia toimittamaan ohjelmisto-lahjat perille!

SAP tarjoaa esitystyökalun käyttöön ilmaiseksi

Ei ole mikään itsestäänselvyys, että joulupukki saa toimitettua lahjat ajallaan. SAP on päättänyt ojentaa pukille auttavan kätensä. Joulukuun 25. päivään asti kenellä tahansa on mahdollisuus ladata SAP Crystal Presentation Design -esitystyökalu ilmaiseksi (arvo noin 160 euroa). Ratkaisun lataaminen ei velvoita mihinkään.

SAP Crystal Presentation Design -esitystyökalu tunnettiin aiemmin nimellä Xcelsius. Se on osa SAP Crystal Solutions -ratkaisuja. Crystal Presentation Design on integroitu ja intuitiivisesti toimiva ratkaisu raportointiin, presentointiin ja ad hoc -analyysiin. Se luo flash-pohjaisia, interaktiivisia esityksiä tavallisista laskentataulukoista. Esityksiä voi jakaa Microsoft Officen kautta tai pdf-tiedostona.

• Luo ammattimaisia presentaatiota muutamissa minuuteissa
  • Muunna datasarakkeet interaktiiviksi taulukoiksi, kartoiksi ja moniksi muiksi
  • Tee tietoisia päätöksiä tarkastelemalla mitä-jos-skenaarioita
  • Ota yleisösi haltuun näyttävillä visualisoinneilla
  • Suunnittele edistyneitä visualisointeja käyttämällä yli viittäkymmentä analytiikkatyökalua
  • Aloita heti työt heti ratkaisun mukana tulevilla valmiilla pohjilla

Ohjelmisto on saatavilla täällä: http://www.sap-web.com/forms/Q210/present/sap/emea/en/

SAP on maailman johtava liiketoimintaratkaisujen* toimittaja. SAP tarjoaa sovelluksia ja palveluita, joiden avulla kaikenkokoiset yritykset yli 25 toimialalla voivat menestyä paremmin. SAP:llä on yli 97 000 asiakasta yli 120 maassa. SAP on listattu useissa eri pörsseissä, muun muassa Frankfurtin ja New Yorkin pörsseissä. Lisätietoja www.sap.com/finland

*SAP määrittelee liiketoimintaratkaisuihin kuuluviksi toiminnanohjausjärjestelmät ja niihin liittyvät sovellukset.