SAP laajentaa big data -tarjoomaansa HANA-alustan uusilla ominaisuuksilla

Ohjelmistoyhtiö SAP laajentaa SAP HANA® -alustan ominaisuuksia SAP HANA Service Pack 6:lla (SP6). Laajennuksen myötä HANA tarjoaa reaaliaikaisen näkymän epäyhtenäisiin tietolähteisiin yhdistämällä liiketoimintatiedon maantieteelliseen tietoon. Uusiin ominaisuuksiin kuuluvat myös täydellinen integraatio kaikkien Sybasen tiedonhallintatuotteiden kanssa sekä HANA-alustan entistä laajempi yhteensopivuus asiakkaiden olemassa olevien laitteistojen kanssa.

HANAn uudet ominaisuudet tarjoavat mahdollisuuden muistinvaraiseen tiedon virtualisointiin, joka yksinkertaistaa tietohakuja erityyppisistä tietolähteistä sekä optimoi niihin käytetyn ajan. Esimerkiksi sijaintitiedon muistinvarainen prosessointi avaa mahdollisuuden käsitellä sijainti- ja liiketoimintatietoa yhdessä reaaliaikaisesti SAP HANA -alustan piirissä. Uusi aluevaltaus tuo alustalle täysin uudenlaisia käyttömahdollisuuksia erilaisten älykkäiden, big dataa hyödyntävien sijaintipohjaisten ratkaisujen muodossa.

SAP HANA -alustaa on uuden laajennuksen yhteydessä kehitetty myös yhteensopivammaksi asiakkaiden nykyisten järjestelmien kanssa. Räätälöitävän integroinnin ansiosta HANA voidaan ottaa käyttöön myös olemassa olevien tallennusratkaisujen kanssa. Useita kieliä tukeva edistynyt muistinvarainen tekstitiedon louhinta tekee SAP HANAsta aidosti reaaliaikaisen, globaalin liiketoiminta-alustan.

Uudistus julkistettiin SAP:n järjestämässä SAPPHIRE® NOW -tapahtumassa Floridan Orlandossa. Tarkempia tietoja julkistuksesta on luettavissa alkuperäisessä englanninkielisessä tiedotteessa.

SAP Nordics

Director Integrated Communications
Susanne Kapfer
T: +46 (0)8 587 700 00