SAP liittyy tukemaan asiakaskokemuksen murrosta

Uusi SAP 360 Customer -ratkaisu kaventaa kuilua organisaatioiden ja asiakkaiden välillä

SAP:n tänään julkistama uusi SAP 360 Customer -ratkaisu yhdistää muistinvaraisen laskennan, pilvipalveluiden, mobiliteetin ja yhteistoiminnan edut. Ratkaisu auttaa organisaatioita uudistamaan tapoja olla yhteydessä asiakkaisiinsa ja viemään käytäntönsä perinteistä asiakkuudenhallintaa pidemmälle.

SAP 360 Customerin avulla organisaatiot erottautumaan kilpailijoistaan myös asiakaskokemuksellaan sekä antamaan erittäin pitkälle personoituja tarjouksia asiakkaan todellisten tarpeiden ja perusteella. Reaaliaikainen ja aidosti 360-asteinen asiakasnäkymä perustuu tarkimpaan saatavilla olevaan tietoon asiointitapahtumista ja organisaation sisäisistä toimenpiteistä sekä sosiaalisten verkostojen julkisiin tietoihin.

Ratkaisun avainkomponenttina on SAP HANA -alustalla toimiva SAP CRM -sovellus. SAP 360 Customerin piiriin kuuluu lisäksi erilaisia pilvipohjaisia ratkaisuja, kuten SAP Customer OnDemand, sosiaalisille ohjelmistoille laadittu SAP Jam -alusta sekä useat eri mobiiliratkaisut.

SAP 360 Customer tulee saataville sekä SAP:n että sen kumppaneiden kautta.

Alkuperäinen tiedote kokonaisuudessaan on luettavissa täällä.

SAP Nordics
Director Integrated Communications
Susanne Kapfer
T: +46 (0)8 587 700 00