SAP muuttaa liiketoiminnan mobiiliksi

SAP on julkistanut uuden tarjooman mobiiliapplikaatioita, jotka ovat suunniteltu auttamaan ihmisiä olemaan tehokkaampia niin töissä, kotona, kuin harrastustensa parissa. SAP:n kumppaniekosysteemin avulla toteutetut uudet mobiiliapplikaatiot luovat perustan kasvulle tarjoamalla reaaliaikaisen pääsyn henkilöstöhallinnan, kestävän kehityksen, talouden, myynnin ja mobiilin kaupan toimintoihin. Uudistus sisältää päivitykset olemassaoleviin SAP- mobiiliapplikaatioihin, sekä saatavuuden päätelaiteriippumattomasti.

SAP julkistaa kuusi uutta SAP:n mobiilialustalle rakennettua applikaatiota, jotka kattavat useita eri applikaatioryhmiä liiketoimintakriittisten prosessien hallinnasta kuluttajatarpeisiin. Lisätietoja linkin takaa.

SAP on myös julkistanut tuovansa SAP Afarian, markkinoiden johtavan mobiililaitteiden hallintaratkaisun saataville Amazon Web Services Marketplaceen (AWS). Näin asiakkaille tarjoutuu kätevä ja kustannustehokas tapa hallita mobiileja yritysapplikaatioita ja henkilökohtaisia mobiililaitteitaan turvallisesti. AWS Marketplace on verkkokauppa, joka auttaa asiakkaita helposti löytämään, ostamaan ja käyttämään ohjelmistoja ja palveluja, joita he tarvitsevat liiketoimintansa hoitamiseen.

AWS Marketplacesta saatava Afaria 7.0 antaa asiakkaille mahdollisuuden hyödyntää kattavaa mobiilihallinta-alustaa välittömästi yhdellä hiirenklikkauksella. SAP Afaria on järjestyksessään neljäs SAP:n ratkaisu, joka on saatavissa AWS Marketplacen kautta. Lisätietoja linkin takaa.

”Mobiiliuden kasvaessa yhä merkittävämpään rooliin arkielämässä, on ensisijaisen tärkeää pyrkiä löytämään keinoja helpottaa työntekijöitä ja asiakkaita heidän päivittäisissä tehtävissään. SAP johtaa muutosta, jossa yritykset saadaan toimimaan paremmin helppokäyttöisten mobiiliapplikaatioiden avulla, joilla kyetään hallinnoimaan ja analysoimaan alati kasvavaa datan määrää”, sanoo SAP:n kansainvälisten mobiiliratkaisujen johtaja Sanjay Poonen.

”Mobiilius on miltei jokaisen yrityspäättäjän mielessä Suomessa tänään, yrityksen koosta riippumatta. Me pidämme huolen, että yritykset voivat hoitaa liiketoimintaansa tehokkaasti ajasta ja paikasta riippumatta. SAP on voimakkaasti sitoutunut suomalaisten yritysten tuottavuuden nostamiseen ja käyttäjäystävällisyyden lisäämiseen”, SAP Finlandin maajohtaja Marika Auramo kommentoi.

Kuvakaappauksia SAP:n uusista mobiiliratkaisuista löytyy tämän linkin takaa.

SAP Finland
Maajohtaja Marika Auramo
marika.auramo@sap.com

SAP