SAP:n uutuus tuo BI-työkalut kaikkien saataville

SAP yhdistää SaaS-periaatteella toimivat BI-tuotteensa yhdeksi integroiduksi ratkaisupakiksi kaikille käyttäjille. SAP:n uusi ratkaisu tuo päätöksenteon välineet kustannusten hallintaan sekä asiakkaiden ja toimintaympäristön ymmärtämiseen satunnaistenkin käyttäjien ulottuville tarjoamalla helppokäyttöisen BI-työkalupakin pilvipalveluna.

Uusi SAP® BusinessObjects™ BI OnDemand on avaimet käteen -periaatteella toimiva business intelligence -ratkaisu, joka tuo SAP® BusinessObjects™ Explorerin teknologian kaikkien saataville. SAP vastaa uutuudellaan yritysten kasvavaan helppokäyttöisten software-as-a-service -periaatteella toimivien business intelligence -työkalujen tarpeeseen. SAP® BusinessObjects™ BI OnDemand on suunnattu erityisesti satunnaisten BI-käyttäjien riskienhallinnan, raportoinnin, tiedonhallinnan ja johtamisen prosessien tarpeisiin. Yksityiskohdiltaan hiottu ratkaisu toimii intuitiivisesti, eikä sen käyttö edellytä aiempaa kokemusta. Ratkaisua voi kokeilla ilmaiseksi ”try and buy”-versiona ja sen hankkiminen pysyvään käyttöön on helppoa joustavilla toimitusvaihtoehdoilla. Uusi ratkaisu yhdistää erillisten järjestelmien ominaisuudet yhdeksi integroiduksi työkalupakiksi. Se sisältää Explorerin hakuominaisuudet ja yhdistää pilvipalvelut paikallisesti tallennettuun tietoon. Myös satunnaiset käyttäjät pystyvät yhdistelemään tiedot eri lähteistä muutamalla klikkauksella ja seuraamaan opastettua reittiä raportointiin ja analyysiin. - Kyseessä on ensimmäinen täydellinen SaaS BI-ratkaisu, jolla myös pk-yritykset saavat helposti käyttöönsä kaiken SAP BusinessObjectsin BI-toiminnallisuuden heille sopivalla hinnalla ja toimitusajalla. Nopeaan käyttöönottoon ei tarvita lainkaan IT-ammattilaisia, SAP Finlandin Enterprise Sales Executive Mikko Vesa kertoo.