Sapettaako käytettävyys?

Yritys ei nykypäivänä toimi ilman varta vasten suunniteltuja ohjelmistoratkaisuja ja järjestelmiä. Haasteet näiden käytettävyyden kanssa voivat sen sijaan hankaloittaa yritystä, sen päätöksentekijöitä ja tietotyöläisiä toimimasta tehokkaasti ja tarkoituksenmukaisesti. Hyvään käytettävyyteen on onneksi olemassa erinomaisia ratkaisuja.

Haluamme toivottaa sinut tervetulleeksi aamiaisseminaariin tiistaina 22.11. Tuolloin Bilot ja SAP avaavat hyvän käytettävyyden tuomia hyötyjä, kuten tuottavuutta ja tehokkuutta.

Seminaarissamme kuulet vuoden 2010 tivi-vaikuttajaksi valitun Ideanin Mikko-Pekka Hanskin näkemyksiä hyvistä käyttökokemuksista ja niiden tuomista hyödyistä. Kuulet myös asiakkaidemme – TeliaSoneran, Lemminkäisen ja Componentan – käytettävyysstrategioista sekä kuinka käytettävyyden huomioimalla on parannettu tuottavuutta ja tehokkuutta.

Seminaari järjestetään Musiikkitalolla, Helsingissä, tiistaina 22.11. klo 8.30 – 13.00.

Pääpuheenvuorot:

Tuottavuustavoitteet ja käyttäjä - paradoksi? - Mikko-Pekka Hanski, Customer Experience Strategist, Co-Founder, Idean

Asiakaspuheenvuoro: Käytettävyys tuottavuuden tekijänä - Petri Niittymäki, Senior Vice President, TeliaSonera & Jussi Hauru, Senior Consultant SAP E-Commerce, Portals & CRM, Bilot

Asiakaspuheenvuoro: Kuinka käytettävyys auttaa SAP-järjestelmän jalkauttamisessa - Arto Mikkonen, Kehityspäällikkö, Lemminkäinen & Robert Broända, kehitysjohtaja, Bilot

Asiakaspuheenvuoro: SAP BusinessObjects -raportointi – kauniita raportteja vai aitoja liiketoimintahyötyjä? Jussi Vuorinen, tietohallintojohtaja, Componenta &  Lauri Puolanne, Co-founder and Solution Architect Business Intelligence, Bilot

Ohjelma kokonaisuudessaan tämän linkin takana

Tervetuloa!

Ystävällisin terveisin,

Bilot & SAP Finland

Mika Tanner
mika.tanner@bilot.fi

+358 40 544 04 77

Jaana Laitinen
jaana.laitinen@sap.com

SAP Finland Oy

Bilot on vuonna 2005 perustettu nopeasti kasvava, suomalainen SAP ja Microsoft ratkaisujen liiketoimintalähtöiseen kehittämiseen erikoistunut yritys. Bilotin liikevaihto vuonna 2010 oli n 7 miljoonaa Euroa. Bilot työllistää n 75 henkilöä.

SAP
SAP on maailman johtava liiketoimintaratkaisujen* toimittaja. SAP tarjoaa sovelluksia ja palveluita, joiden avulla kaikenkokoiset yritykset yli 25 toimialalla voivat menestyä paremmin. SAP auttaa yli 176 000 asiakasta yli 120 maassa toimimaan kannattavasti, uudistumaan jatkuvasti ja kasvamaan kestävästi. SAP on listattu useissa eri pörsseissä, muun muassa Frankfurtin ja New Yorkin pörsseissä. Lisätietoja www.sap.com/finland

*SAP määrittelee liiketoimintaratkaisuihin kuuluviksi toiminnanohjausjärjestelmät ja niihin liittyvät sovellukset.

SAP