Scandic hemmottelee asiakkaitaan ylellisillä kylpytuotteilla

Tutkimuksen mukaan 70 % naisista kokisi pakkaamisen helpommaksi, jos he tietäisivät, että hotellihuoneen varusteluun kuuluisi laadukkaat kylpytuotteet. Nyt kaikki Scandicin hotellihuoneet saavat uudet FACE Stockholmin hiusten- ja ihonhoitotuotteet.

Scandic teetti markkinointitutkimusyritys YouGovilla tutkimuksen, jossa tutkittiin naisten matkustustapoja.

Hotelleissa naiset tarkastavat kylpyhuoneen, miehet sängyn

Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset tutkivat miehiä useammin kylpyhuoneen hotellihuoneeseen saapuessaan. Miesten huomio kiinnittyy puolestaan yleensä sänkyyn. Tutkimuksessa kävi myös ilmi, että suurelle osaa naisista pakkaaminen olisi helpompaa, jos he tietäisivät, että hotellin kylpyhuoneessa olisi laatutuotteita. Naiset eivät yleensä käytä hotellihuoneesta löytyvää saippuaa, shampoota tai vartalovoidetta, vaan ottavat mukaan omansa.

– Siinä vaiheessa olemme onnistuneet hyvin, kun hotellivieraat jättävät runsaslukuiset kylpytuotteensa kotiin, koska tietävät Scandicin hotellihuoneissa olevan laatutuotteita, kertoo Kati Puukko, Scandicin markkinointipäällikkö.

FACE Stockholmin räätälöidyt kylpytuotteet

Uudet kylpyhuonetuotteet ovat kehitetty yhteistyössä FACE Stockholmin ja Scandicin kanssa.

Kaikkiin Suomen Scandic-hotellien huoneisiin asennetaan tyylikkäät shampoo-, suihkugeeli- ja käsisaippuapullot. Lisäksi sviitteihin ja superior-huoneisiin tulee hiustenhoitoaine ja vartalovoide. Pullojen muotoilu on minimalistinen ja väritys hillityn mustavalkoinen.

FACE Stockholm on yksi Ruotsin johtavista kosmetiikkaketjuista, ja jopa kuuluisuuksien kuten Madonnan kerrotaan kuuluvan sen käyttäjiin. Ketjun on perustanut Gun Nowak, joka on ollut edistämässä Scandicin uusien tuotteiden kehitystä.

Uusien kylpy- ja ihonhoitotuotteiden sekä niiden pakkausten myötä yhteenlaskettu muovijätteen määrä laskee 21 tonnia vuodessa. Uudet tuotteet ovat osa Scandicin työtä asiakaskokemuksen ja ympäristövastuun kehittämiseksi.

Otteita tutkimuksesta löydät täältä: linkki

Kuvat: linkki

Kati Puukko, markkinointipäällikkö Scandic Suomi, puh. 040 563 7049, kati.puukko@scandichotels.com

Scandic
Scandicin 7 500 työntekijää pyrkivät joka päivä yhteen ainoaan tavoitteeseen – asiakkaiden viihtymiseen. Pohjoismaiden vihreimpänä hotelliketjuna keskitymme aina ympäristöön, sosiaaliseen vastuuseen ja esteettömyyteen. Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju, jolla on noin 160 hotellia kahdeksassa maassa ja yhteensä 29 910 hotellihuonetta. Yrityksen liikevaihto on 923 miljoonaa euroa. Haluamme olla muutakin kuin hotelli – paikka, jossa ihmiset tapaavat, työskentelevät ja inspiroituvat.
www.scandichotels.fi

FACE Stockholm
Yritys on yksi ruotsin johtavia kosmetiikkaketjuja, jolla on yhteensä noin 100 myyntipaikkaa tai liikettä Ruotsissa ja maailmalla. FACE Stockholm tarjoaa laajan valikoiman meikkejä, ihonhoito- ja saniteettituotteita sekä meikkaustarvikkeita. Intohimo ja luovuus ovat yrityksen filosofian kulmakiviä. Inspiraatiota haetaan suurkaupungin sykkeestä, tiibetiläisistä luostareista, matkoilta, antiikkihuonekaluista ja ihmisten kohtaamisista. FACE Stockholmista on tullut synonyymi ruotsalaiselle raikkaudelle ja laadulle. Tuotteita käyttävät muun muassa Madonnan ja Jennifer Lopezin kaltaiset tähdet.
www.facestockholm.com