Selänne vie maalipörssin, Koivu ykkönen pisteissä

Peliyhtiö Unibetilla uskotaan, että vuodet eivät ole verottaneet Teemu Selänteen tehoja. Anaheimin varakapteeni on peliyhtiön suurin suosikki NHL-kauden suomalaisten maalipörssin voittajaksi kertoimella 2,60.

Toiseksi eniten verkot heiluvat huikean viime kauden pelanneella Jussi Jokisella, ja kolmantena Unibetin listoilla on Calgaryn vauhtikone Niklas Hagman. Pistepörssissä suomalaispelaajien ehdoton ykkönen on Minnesotan Mikko Koivu, joka saa Unibetilta kertoimen 1,55. Perässä kiitää Selänne kertoimella 6,50.

NHL:n vuoden arvokkaimmalle pelaajalle jaettavan Hart Memorial Trophyn voittajasuosikki on Unibetin mielestä Aleksander Ovetskin, jonka uumoillaan vievän myös piste- ja maalipörssin. Hart-listan yllätyskolmosena on Los Angelesin pakkijärkäle Drew Doughty, jonka Unibet uskoo vievän myös parhaalle puolustajalle jaettavan Norris Trophyn. Maalivahtien taistossa vahvin suomalainen on yllättäen Bostonin Tuukka Rask, joka on peräti viitossuosikki Vezina Trophyn voittajaksi kertoimella 12,00.

Unibet tarjoaa NHL-kauteen myös monia erikoisvetoja ja kaksintaistelupareja. Jos esimerkiksi uskoo Jussi Jokisen tekevän kauden aikana enemmän pisteitä kuin Saku Koivun, saa Unibetilta kertoimen 1,75.

Unibetin kertoimet
7.10.2010

NHL 2010/2011 - Top Finnish Goals Scorer
Kuka tekee eniten maaleja liigassa?

Selänne, T 2,60
Jokinen, Jussi 3,50
Hagman, N 4,00
Jokinen, Olli 6,00
Koivu, M 6,00

NHL 2010/2011 - Top Finnish Points Scorer
Kuka liigan pelaajista tekee korkeimmat pisteet (maalit + syötöt)?

Koivu, M 1,55
Selänne, T 6,50
Jokinen, Jussi 8,00
Jokinen, Olli 8,00
Koivu, S 9,00

NHL 2010/2011 - Top Points Scorer
Kuka liigan pelaajista tekee korkeimmat pisteet (maalit + syötöt)?

Ovechkin, A 4,50

Rask, T 12,00

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com