Skanska ja Saab tekivät Yhdysvaltoihin laajentavan IBX:n kanssa sopimukset sähköisestä hankinnasta

Maailman johtaviin rakennusyhtiöihin kuuluva Skanska ja puolustus- ja turvallisuusalan yritys Saab ovat tehneet monivuotiset sähköisen hankinnan ja oston sopimukset IBX:n kanssa. IBX on johtava hankintapalveluiden ja -ratkaisujen toimittaja, joka laajentaa toimintaansa entistä kansainvälisemmäksi avaamalla ensimmäisen toimiston Yhdysvaltoihin.

Sekä Saabin että Skanskan uudet sopimukset ovat jatkoa monivuotiselle yhteistyölle IBX:n kanssa. Molemmille asiakkaille kaikki ratkaisut toimitetaan SaaS (Software as a Service eli ohjelmisto palveluna) -periaatteella, mikä varmistaa parhaan mahdollisen skaalattavuuden ja nopean käyttöönoton. "Olemme todella ylpeitä siitä, että Skanska ja Saab ovat osoittaneet luottavansa meihin uusimalla sopimuksensa ja saamme näin jatkaa hankinnan kehittämistä molempien kanssa vielä useita vuosia”, IBX Finlandin maajohtaja Seppo Lönnqvist kertoo. IBX julkisti tänään avaavansa ensimmäisen Yhdysvaltojen toimistonsa Chicagoon. Uudesta Yhdysvaltojen toimipaikastaan käsin IBX North America Inc. tarjoaa monipuolisia sähköisen hankinnan ja sähköisen oston ratkaisuja sekä hankinnan tuki- ja asiantuntijapalveluita asiakkailleen Yhdysvaltojen ja Kanadan markkinoilla. IBX North America Inc.:n toimintaa alkaa johtaa juuri nimitetty johtaja Per Finnhammar. Lehdistötiedotteet IBX:n Yhdysvaltoihin laajentumisesta sekä Saabin ja Skanskan sopimuksista ohessa.