Sosiaalinen eristäytyminen on helppoa lomallakin – Nyt kannattaa kokeilla vähemmän tunnettuja kohteita kotimaassa

HELSINKI – 25.06.2020: Tänä vuonna suosiota entisestään kasvattava lähilomailu eli staycation on paitsi ympäristö- ja lompakkoystävällinen matkustustapa, mutta myös upea mahdollisuus tutustua kotimaan kohteisiin, joista et aiemmin ole kuullut. Suomi on täynnä henkeäsalpaavia vaellusmaastoja ja järvimaisemia. Ei tarvitse lähteä kauas, löytääkseen jotakin uutta ja ihmeellistä.

Hotels.comin asiantuntijat ovat keränneet listan inspiroivimmista paikoista yöpyä syrjäisissä, mutta upeita kokemuksia tarjoavissa paikoissa kotimaassa.

ARCTIC GUESTHOUSE & IGLOOS, RANUA

Arctic Guesthouse & Igloos on perheomisteinen lomakeskus Ranualla Etelä-Lapissa.

Kokeile seikkailua yhdessä kymmenestä liikuteltavasta ja kelluvasta lasi-iglusta. Kesällä iglua voi kuljettaa veneellä tai sen omalla moottorilla ja talvella vetää moottorikelkalla. Koskematon luonto, keskiyön aurinko ja revontulet ovat vain lyhyen ajomatkan päässä.

Arctic Guesthouse & Igloos on varattavissa alkaen 69 € huone/yö*. Lisätiedot ja varaukset Hotels.com.

WILDERNESS HOTEL INARI, INARI

Wilderness Hotel Inari tarjoaa erinomaisen yhdistelmän laadukasta majoitusta, unohtumatonta luontoa ja arktisia aktiviteetteja. Hotelli sijaitsee vain viiden minuutin päässä Inarista, joka tekee hotellista mahtavan paikan tutustua saamelaiskulttuuriin. Hotelli tarjoaa majoitukseen huoneistoja, AuroraHuts-igluja, huoneita ja huviloita. Samalla voit nauttia kesä-, syksy- sekä talvisesonkiin räätälöidyistä aktiviteeteista.

Wilderness Hotel Inari on varattavissa alkaen 117 € huone/yö*. Lisätiedot ja varaukset Hotels.com.

HOLIDAY RESORT HARJUN PORTTI, SAVONLINNA

Holiday Resort Harjun Portti on ympärivuotinen kohde Punkaharjulla, 25 kilometriä Savonlinnasta.

Lomakeskuksessa on 30 kodikasta mökkiä omalla saunalla aina budjettiystävällisistä yhden makuuhuoneen mökeistä kahden makuuhuoneen huviloihin järvinäkymällä Saimaalle.Liiku Harjun Portilta vuokratulla kajakilla tai pienellä veneellä ja tutki Puruveden kristallin kirkkaita vesiä. Lomakeskuksen tuntumasta lähtee useita pyöräily- ja vaellusreittejä.Holiday Resort Harjun Portti on varattavissa alkaen 100 € huone/yö*. Lisätiedot ja varaukset Hotels.com.

AHLSTRÖMIN RUUKKI NOORMARKKU, NOORMARKKU

Noormarkku Works on yksi Suomen suurimmista ja vaikuttavimmista ruukeista. Puistot, joki ja mäntymetsät tuovat upean lisän maisemiin.  Ahlströmin Ruukki Noormarkussa on yhteensä 29 hyvin varusteltua huonetta ja se tarjoaa asiakkailleen monipuolisia ulkoilma-aktiviteetteja, paikalliskierroksia sekä hyvinvointipalveluja.

Ahlströmin Ruukki Noormarkku on varattavissa alkaen 145 € huone/yö*. Lisätiedot ja varaukset Hotels.com.

Lisätietopyynnöt pyydetään osoittamaan Hotels.comin lehdistöpalveluun osoitteeseen

nora.maki@bcw-global.com tai puhelimitse numeroon +358 (0)41 433 1078.

Lisätiedot toimittajille:

Lisätietoja on saatavana Hotels.comin verkkosivustossa osoitteessa www.hotels.com tai seuraamalla meitä Twitterissä @HotelsdotcomEU tai Facebookissa (Hotels.comEurope)

*Tiedotteessa mainitut hinnat eivät sisällä veroja ja maksuja. Kahden hengen huoneen (2 henkilöä) hinnat ovat oikeat 16.06.2020 alkaen ja riippuvat saatavuuden mukaan.

Tietoja Hotels.comista®

Hotels.com on palkitsevin tapa varata majoitus. Rakastamme matkustamista ja tiedämme, että niin rakastat sinäkin. Siksi olemme tehneet majoituksen varaamisen sivustollamme hyvin helpoksi. Hotels.com tarjoaa satoja tuhansia majoitusliikkeitä ympäri maailmaa 90 paikallissivustolla ja 41 kielellä. Etsitpä sitten luksusta Luxemburgista, puumajoja Perusta tai kylpylöitä Kreikasta, löydät ne kaikki vain yhdellä napin painalluksella. Ja palkittu-kanta-asiakasohjelmamme ansaitse ilmaisia* leimoja** nukutessasi... Mikä voisi olla sen parempaa? Varaamisesta tuli lisäksi juuri entistä vaivattomampaa. Yli 25 miljoonan tarkistetun asiakaspalautteen ja 70 miljoonaa kertaa ladatun helppokäyttöisen sovelluksen ansiosta voit olla varma, että löydät juuri sinulle parhaiten sopivan majoituksen.

*Poikkeuksia sovelletaan. Palkintoleimat ovat kymmenen edellisen varatun yön keskiarvon arvoisia. Verot tai muut maksettavat kulut veloitetaan jokaisesta palkintoyöstä. Neljän euron kulu veloitetaan lunastetuista palkintoöistä, jollei palkintoyötä lunasteta sovelluksen kautta. Ehdot: https://fi.hotels.com/customer_care/terms_conditions.html

** Yksi leima on sama kuin yksi yö.