Stam1na Enrique Iglesiaksen kintereillä MTV-palkintogaalaan

Vuosittainen MTV European Music Awards järjestetään jälleen sunnuntaina Madridissa. Suomalaisyhtye Stam1na on ehdolla parhaaksi eurooppalaiseksi esiintyjäksi. Peliyhtiö Unibet antaa Stam1nalle vahvan haastajan roolin kertoimella 10,00. Muuten gaalassa juhlii kukas muu kuin Lady Gaga.

Stam1nan voittokerroin on seitsemänneksi pienin yhteensä 21 ehdokkaan joukosta. Jos yhtyeen fanit aktivoituvat, lemiläiset metallisankarit voivat päästä pokkaamaan palkinnon Enrique Iglesiaksen ja Marina and the Diamondsin kaltaisten tähtien nenän edestä.

Muissa kategorioissa gaalasta odotetaan erityisesti pop-ilmiö Lagy Gagan juhlaa. Hän on Unibetin suosikki niin vuoden parhaan laulun, naisesiintyjän kuin pop-artistinkin palkinnon saajaksi. Miesesiintyjien kategoriassa suosikki on puolestaan rappari Eminem, kannoillaan teinisensaatio Justin Bieber.

Vuodesta 1994 järjestetyn MTV European Music Awardsin palkinnot jaetaan täysin fanien äänten perusteella. Pystejä on tarjolla yhteensä 13 kategoriassa.

Unibetin kertoimet

Usher 10,00

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com