Suomeen tulossa kylmä kesä

Lieneekö Islannin tulivuoren syytä tämäkin, mutta koko maahan näyttäisi olevan tulossa kylmä kesä. Peliyhtiö Unibetin mukaan on varsin todennäköistä, ettei helleraja pauku juhannuksena missään päin maata.

Rusketuksesta haaveilevan kansalaisen kannattaa siis suunnata auvoisemmille maille. Kotimaassa lomailevan kannattaa pysytellä etelän kaupungeissa, jonne aurinkoa on luonnollisesti luvassa enemmän kuin muualle. Unibetin kertoimet Juhannussää/Helsinki, Kaisaniemi Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,25 Kyllä 3,50 Juhannussää/Joensuu Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,18 Kyllä 4,20 Juhannussää/Jysäskylä Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,15 Kyllä 4,60 Juhannussää/Kuopio Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,10 Kyllä 5,50 Juhannussää/Oulu Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,10 Kyllä 5,50 Juhannussää/Rovaniemi Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,08 Kyllä 6,00 Juhannussää/Tampere Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,22 Kyllä 3,80 Juhannussää/Turku Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,25 Kyllä 3,50 Juhannussää/Vaasa Onko lämpötila enemmän kuin 24,5 astetta ko. päivänä?? Virallinenlähde: FMI Voitto Ei 1,15 Kyllä 4,60