Suomeen uusi miljonääri: miehelle 1,7 miljoonaa euroa kolikkopelistä

Pääkaupunkiseudulla asuva mies voitti torstaina 1,7 miljoonan euron jackpotin peliyhtiö Unibetin kolikkopelistä. Jättipotti osui viiden euron panoksella. Onnellinen miljonääri kertoo, että voittorahat sijoitetaan ainakin käynnissä olevaan talonrakennukseen ja matkusteluun.

Pääkaupunkiseudulla asuvan Jarmon voittopotin koko oli tarkalleen 1 721 087,66 euroa. Se tuli Unibetin suositusta Arabian Nights -kolikkopelistä viiden euron panoksella. Miehen mukaan jättipottivoittoa piti pureskella hetki.

– Ensireaktio oli epäusko. Piti kirjautua useaan otteeseen sisään ja ulos pelitililtä, ja vasta kun omat nimikirjaimet päivittyivät isoimpien voittajien listalle, tuntui voitto todelliselta, Jarmo kertoo.

Seuraavana yönä uni ei tullut silmään jännityksen jälkeen.

– Rahat tulevat tarpeeseen, sillä talon rakennus on parhaillaan kesken. Muuten tulee varmasti myös matkusteltua, voittaja totesi rahojen käyttökohteesta.

Pitkäaikainen haave Australiaan matkustamisesta ja suunnitteilla ollut automatka Euroopan halki nousivat voittajan mielessä ensimmäisiksi kohteiksi.

Aikanaan veljensä suosittelemana sivustolle päätynyt Jarmo on ollut Unibetin asiakas vuodesta 2009, ja pelailee aina silloin tällöin.  Arabian Nights on yksi miehen lempipeleistä, ja aiemminkin kohdalle on osunut 2500 euron potti samasta pelistä – sekin juuri sopivaan saumaan autonhankinnan alla.

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka (at) unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 21 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on 9,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.