Tekstiilipalveluyhtiö Lindström vahvistaa asemaansa Bulgariassa

Tekstiilipalveluita Euroopassa ja Aasiassa tarjoava Lindström-konserni on ostanut mattopalveluita Bulgariassa tarjoavan Eurocleanin liiketoiminnan.

Lindström-konserni perusti työvaatepalveluita tarjoavan tytäryhtiön Bulgariaan vuonna 2008. Vuonna 2010 Bulgarian tarjonta laajeni mattopalveluihin.

”Tavoitteenamme Bulgariassa on voimakas kasvu ja markkinajohtajuus. Liiketoimintakaupalla kasvatamme Bulgarian tytäryhtiön liikevaihtoa merkittävästi ja saavutamme markkinajohtajan aseman”, Euroopan ja Aasian tytäryhtiöiden toiminnasta vastaava johtaja Mika Hartikainen sanoo.

”Kaupan yhteydessä siirtyvän henkilöstön mukana saamme myös arvokasta tietotaitoa paikallisesta markkinasta”, Hartikainen kertoo. Eurocleanin henkilöstö siirtyy liiketoimintakaupan yhteydessä Bulgariassa toimivan Lindström EOOD:n henkilöstöksi.

Lindström tarjoaa mattopalveluita omalla konseptillaan 12 Euroopan maassa.

Mika Hartikainen, Senior Vice President, European and Asian subsidiaries, p. + 358 40 839 2571

Lindström

Tekstiilipalveluyritys Lindström vahvistaa asiakkaidensa yrityskuvaa. Palvelumme helpottaa asiakkaan arkea ja on kokonaiskustannuksiltaan markkinoiden edullisin. Toimimme vastuullisesti ja olemme arvostettu työnantaja. Lindströmiläisiä on yli 2 400 henkeä Euroopassa ja Aasiassa. Konsernin vuoden 2010 liikevaihto oli 249 miljoonaa euroa.

www.lindstrom.fi