Teräsniska ei taivu Kuorosodan finaalissa

Kuorosodan kolmas tuotantokausi huipentuu sunnuntaina finaalilähetykseen, jossa vastakkain ovat ennakkosuosikin asemaa hallussaan pitänyt Suvi Teräsniska kuoroineen sekä koko kansan pörröpää Pete Parkkonen. Peliyhtiö Unibet uskoo Suvi Teräsniskan ja Oulun voittoon.

Viime sunnuntain Kuorosota-mittelö päättyi Unibetin odotusten mukaan Asteen vetämän Lahden kuoron tippumiseen. Nyt jäljellä on enää kaksi kovaa ehdokasta, joista Unibet povaa voittajaksi kisassa jatkuvasti ennakkosuosikin asemaansa vahvistanutta Suvi Teräsniskaa ja Oulun kuoroa kertoimella 1,55. Pete Parkkosen vetämä Pihtiputaan posse onnistui kuitenkin viime sunnuntaina nähdyllä yhteisvetäisyllä legendaarisen Raptorin kanssa kirimään välimatkaa. Parkkonen lähtee näin ollen takaa-ajoon kertoimella 2,30. Löytyykö Parkkoselta yllätyskortteja finaaliin?

Kuorosodan finaalilähetys nähdään sunnuntaina 19.12. klo 18 Nelosella.

Unibetin kertoimet
Kuka voittaa Kuorosodan 2011?

Suvi / Oulu 1,55
Pete / Pihtipudas 2,30

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com