Terveystalo avaa lääkärikeskuksen Järvenpäähän

Terveystalo avaa Järvenpään rautatieaseman välittömään läheisyyteen elokuussa 2011 uuden täyden palvelun lääkärikeskuksen. Uusi toimipiste vastaa lisääntyneeseen Keski-Uudenmaan palvelutarpeeseen ja täydentää Terveystalon palveluverkkoa alueella.

Terveystalo on allekirjoittanut vuokrasopimuksen Järvenpään ydinkeskustassa Sibeliuksenkatu 15 sijaitsevasta uudesta toimitilasta. Terveystalo Järvenpää tarjoaa palveluita sekä yksityisasiakkaille että yritysten työterveyspalveluita. Yleis- ja erikoislääkäreiden vastaanottojen lisäksi asiakkaiden käytössä ovat laboratorio- ja kuvantamispalvelut.

”Uuden toimipisteen myötä järvenpääläiset työterveysasiakkaamme, jotka ovat käyttäneet Keravan toimipisteemme palveluita, saavat palveluita omalta paikkakunnalta”, sanoo Terveystalon aluejohtaja Olli Melander.

Melanderin mukaan Järvenpään toimipiste työllistää pitkällä aikavälillä kymmeniä terveydenhuollon ammattilaisia.

”Terveystalo Järvenpää tarjoaa heti alkuvaiheessa 8–10 terveydenhuoltoalan työpaikkaa. Tämän lisäksi Järvenpään kokoisessa yksikössä voi pitemmällä aikavälillä pitää vastaanottoaan useita kymmeniä ammatinharjoittajia”, Melander kertoo.

Keski-Uudenmaan lääkäripalvelut paranevat

”Nyt avattava Järvenpään toimipiste parantaa merkittävästi Keski-Uudellamaalla asuvien tai työskentelevien terveyspalvelujen saatavuutta, ja täydentää siten julkisen terveydenhuollon palveluita. Asiakasmäärämme ovat viime vuosina kasvaneet merkittävästi Keski-Uudellamaalla sekä yksityisasiakkaiden että työterveyshuollon osalta. Hyvinkäällä meillä käy vuosittain noin 50 000 asiakasta, ja odotamme Järvenpäässä tulevina vuosina ainakin samansuuruisia kävijämääriä”, kertoo Melander.

Hyvinkäällä kasvaviin asiakasmääriin on vastattu viime vuonna aloitetuilla toimitilojen laajennustöillä. Uudet toimitilat Hyvinkään keskustaan valmistuvat joulukuussa 2011. Suuremmat, n. 1 300 neliön tilat, mahdollistavat toiminnan kehittämisen ja lisäävät vastaanottotiloja.

Olli Melander, aluejohtaja, Uusimaa ja Häme, Terveystalo 030 633 4134, gsm +358 50 556 1950, olli.melander@terveystalo.com
Ilkka Lehto, liiketoimintajohtaja, Terveystalo 030 633 1647, ilkka.lehto@terveystalo.com

Terveystalo on yksi Suomen johtavista terveyspalveluyrityksistä, joka tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Valtakunnallisesti Terveystalossa työskentelee 2 500 työntekijän lisäksi yli 2 000 itsenäistä ammatinharjoittajaa. Pääkaupunkiseudun ulkopuolella, Uudellamaalla, Terveystalossa työskentelee noin 150 työntekijää ja 200 ammatinharjoittajaa. Vuoden 2010 kokonaismyynti oli 308 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com