Terveystalo avaa uuden lääkäriaseman Tammisaareen

Terveystalo avasi ovensa Tammisaaren keskustassa 1.2.2012. Tammisaaren uusi lääkäriasema tarjoaa yleislääkärin vastaanotto- ja terveyspalveluita niin yksityis- kuin työterveyshuollonkin asiakkaille.

Terveystalon Tammisaaren lääkäriasema parantaa alueen terveyspalveluiden saatavuutta ja täydentää julkisia palveluita.

-          Yleislääkärin palveluiden lisäksi toimipaikassamme hoituvat kaikki terveydenhuollon perustoimenpiteet, kuten rokotukset, laboratoriokokeet ja näytteenotto. Juuri nyt kysytään kausi-influenssarokotuksia sekä erilaisia kaukomatkailijoiden rokotuksia, kun talvilomalaiset suuntaavat eksoottisiin kohteisiin. Kaikki henkilöstömme lääkäriasemalla on kaksikielistä, sanoo Terveystalon aluejohtaja Jan Långbacka.

Terveystalo Tammisaaren lääkäriaseman avauduttua yleislääkäripalveluita tarjotaan aluksi tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 8–12. Laboratoriopalveluita tarjotaan joka päivä kello 8–13. Vastaanotoille voi varata ajan puhelimitse, netissä tai suoraan lääkäriaseman vastaanotossa. Tammisaaren keskustassa, torin välittömässä läheisyydessä sijaitsevan toimipaikan tiloissa toimii jo ennestään OMT-Fysio.

Lääkäri lähellä valtakunnallisessa verkostossa

-          Haluamme tuoda tammisaarelaisille lisää valinnan vapautta terveyspalveluihin. Tarkoituksenamme on laajentaa aukioloaikoja ja palvelutarjontaa mahdollisimman nopealla aikataululla kokemusten ja asiakaspalautteen perusteella, Långbacka sanoo.

Tammisaaren lääkäriaseman palveluiden lisäksi Terveystalo tarjoaa asiakkailleen koko valtakunnallisen verkoston monipuoliset palvelut. Etelä-Suomen alueella Terveystalon toimipaikkaverkostoon kuuluu 22 lääkäriasemaa ja sairaalaa.

Terveystalo Tammisaari:
Kustaa Vaasankatu 2A, Tammisaari

Aukioloajat:
yleislääkäripalvelut: ti, ke, pe klo 8–12
laboratoriopalvelut: ma–pe 8–13

Jan Långbacka, aluejohtaja, Terveystalo, p. 050 555 1380, jan.langbacka@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti yli 6000 terveydenhuollon ammattilaista. www.terveystalo.com