Terveystalo Hyvinkäälle uudet isommat tilat Ykköskorttelista

Terveystalolle rakennetaan uudet toimitilat Hyvinkään ydinkeskustassa sijaitsevaan Ykköskortteliin, osoitteeseen Hämeenkatu 2 - 4. Uudet toimitilat valmistuvat joulukuussa 2011.

Terveystalo on allekirjoittanut rakennuttamis- ja vuokrasopimukset hyvinkääläisen Bra Kiinteistöt Oy:n kanssa Hyvinkään ydinkeskustaan, Ykköskortteliin, tulevasta uudesta toimitilasta.

- Vuonna 2009 meillä kävi noin 43 000 asiakasta, ja tänä vuonna kävijämäärä nousee. Uudet tilat tulevat siis tarpeeseen. Tällä hetkellä meillä vastaanottaa potilaita viitisenkymmentä lääkäriä, ja hoitohenkilökuntaa on noin 20. Uudet nykyaikaiset ja suuremmat tilat mahdollistavat entistä paremmin toiminnan kehittämisen.  Saamme esimerkiksi lisää vastaanottotilaa, mikä mahdollistaa mm. toiminnan ja vastaanottojen laajentamisen.  Pystymme jatkossa tarjoamaan myös viihtyisämmät odotustilat esimerkiksi tärkeälle kohderyhmällemme, lapsipotilaille, kertoo Terveystalon aluejohtaja Olli Melander.

Terveystalo Hyvinkään toiminta jatkuu nykyisissä toimitiloissa (Sillankorvankatu 9) normaalisti aina uusien toimitilojen valmistumiseen saakka. Lääkärikeskus on toiminut Hyvinkäällä vuodesta 1985, ja sillä on laaja asiakaskunta. Palveluihin kuuluvat yleis- ja usean alan erikoislääkäreiden vastaanotot, työterveyshuolto, laboratorio ja kuvantamistutkimukset.

- Olemme johtava yksityinen terveyspalvelujen tuottaja alueella. Erikoislääkäripalveluja on tarjolla lähes kaikki erikoisalat kattaen. Lisäksi huolehdimme laajalti Hyvinkäällä ja lähialueilla toimivien yritysten työntekijöiden työterveydestä, Melander toteaa.

Ykköskorttelin rakennustyöt käynnistyvät syksyllä

Hyvinkään Ykköskorttelissa, osoitteessa Hämeenkatu 2-4, aloitetaan uusien toimitilojen rakennustyöt loka-marraskuussa.  Rakennushankkeesta vastaavan paikallisen kiinteistösijoitusyhtiö Bra Kiinteistöt Oy:n Leif Backmanin mukaan kyseessä on osittain vanhan tilan saneeraus ja osittain uuden toimitilan rakentaminen.

- Kaiken kaikkiaan Ykköskortteliin rakennetaan liiketilaa noin 6000 neliötä. Tästä Terveystalon osuus on noin 1300 neliötä. Lisäksi tontille rakennetaan kolme 8-kerroksista kerrostaloa ja parkkitilaa 300 autolle. On hienoa päästä tekemään yhteistyötä valtakunnallisen toimijan kanssa, toteaa Backman Terveystalon kanssa tehdystä sopimuksesta.

Terveystalo Hyvinkää

Aukioloajat :ma-to 7.30-20, pe 7.30-18, la-su 9-14 päivystys
Ajanvarausnumero : 030 633 9505 (Ma-Pe 7.30-20.00, viikonloput ja arkipyhät 9.00-18.00)

Liitteet:
Ykköskortteli_havainnekuva 1. jpg
Ykköskortteli_havainnekuva 2.jpg

Olli Melander, aluejohtaja,  Terveystalo,  puh. 030 633 4134

Leif Backman, Bra Kiinteistöt Oy, gsm. 040 900 3525

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja yli 100 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalossa työskentelee 2 500 työntekijän lisäksi yli 2 000 itsenäistä ammatinharjoittajaa. Vuoden 2009 kokonaismyynti oli 296 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com