Terveystalo ja Hyvinkään Palloseura yhteistyöhön

Terveystalo ja Hyvinkään Palloseura ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen. Loukkaantuneet HyPSin jäsenet hoidetaan jatkossa Terveystalossa. Kesän korvalla Terveystalo Hyvinkää sai myös uuden yksikönjohtajan, kun lääkärikeskuksen ruorissa aloitti Tommi Qvick. Hän vastaa yksikönjohtajana myös Järvenpäähän avattavan uuden lääkärikeskuksen toiminnasta.

Terveystalo ja Hyvinkään Palloseura (HyPS) aloittavat merkittävän yhteistyön. Loukkaantumisen sattuessa HyPSin jäsenten ensisijainen hoitopaikka on Terveystalo. HyPSin valmennuspäällikkö Peter Sampon mukaan yhteistyö on tervetullutta.

- Urheilijalle hoitoketjun toimiminen on olennaista. Hoito ei voi jäädä siihen, että lääkäri määrää puoli vuotta lepoa, vaan sen pitää olla aktivoivaa. Loukkaantumisen jälkeen on tärkeää päästä nopeasti asiantuntevan lääkärin käsiin, Sampo sanoo.

Nuorille urheilijoille pelikuntoon palautuminen on tärkeää sekä kilpailukunnon että harrastuksen jatkuvuuden säilyttämiseksi. Sampon mukaan Terveystalon hoitoketju kattaa kaiken lääkärin diagnoosista fysikaaliseen kuntoutukseen.

- Tavoitteena on, ettei nuorella urheilijalla menisi liikaa aikaa joutenoloon, vaan hän pääsisi saman tien osaavaan hoitoon ja kuntoutumaan. Tällainen sopimus on meidän urheilijoille ensiarvoisen tärkeä, Sampo jatkaa.

Terveystalon SPORT-kosnepti tuo urheiluvammojen osaavan ja kokonaisvaltaisen hoidon nopeasti niin kuntoilijoiden kuin kilpaurheilijoidenkin ulottuville. Asiakkaalle tarjotaan mahdollisimman kattavaa hoitoa koko hoitoprosessin ajan ennaltaehkäisystä ja ensiavusta kuntoutukseen.

Tommi Qvick nimitetty yksikönjohtajaksi Hyvinkään ja Järvenpään Terveystaloihin

Terveystalo vahvistaa palvelujaan Uudellamaalla kuluvan vuoden aikana. Terveystalo Järvenpään uusi lääkärikeskus avaa ovensa elokuussa ja Terveystalo Hyvinkään laajennus valmistuu joulukuussa.

Järvenpään ja Hyvinkään lääkärikeskusten uusi yksikönjohtaja Tommi Qvick aloitti työnsä kesäkuussa. Aiemmin lääketeollisuuden palveluksessa ja kansainvälisen lääkemarkkinoinnin tehtävissä työskennellyt Qvick näkee Uudellamaalla monipulisia mahdollisuuksia sekä korkealuokkaiseen asiakaspalveluun että toiminnan kehittämiseen.

- Järvenpään uuden toimipaikan ja Hyvinkään tilojen laajennuksen myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisempia terveys- ja hyvinvointipalveluja Uudellamaalla. Kehittyvä ja ajan hermolla pysyvä yritys on myös kiinnostava työntekopaikka terveydenhuoltoalan ammattilaisille, Qvick sanoo.

Sekä Järvenpäässä että Hyvinkäällä Terveystalo tarjoaa monipuoliset yleis- ja erikoislääkäripalvelut, työterveyshuollon palvelut sekä laboratorion ja kuvantamispalvelut. Hyvinkäälle tulee muun muassa omat odotustilat lapsille. Qvick uskoo, että myös työterveyshuollon asiakkaita pystytään tilojen laajennuksen avulla palvelemaan entistä paremmin.

- Järvenpään uusi lääkärikeskus vahvistaa valtakunnallista toimipaikkaverkostoamme. Järvenpää ja Hyvinkää talousalueina ovat meille erittäin tärkeitä ja haluamme panostaa niihin, Qvick sanoo.

Yhteistyötä Hyvinkään Palloseuran kanssa Qvick odottaa innostuneesti.

- On hienoa tehdä yhteistyötä hyvän, juniorityöstä huolehtivan organisaationkanssa, Qvick kertoo.

Hyvinkään Palloseura, valmennuspäällikkö Peter Sampo

peter.sampo@hyps.fi, puh. 050 582 6638

Terveystalo Hyvinkää, yksikönjohtaja Tommi Qvick

tommi.qvick@terveystalo.com, puh. 040 358 0556