Terveystalo Järvenpää avaa ovensa

Terveystalo avaa Järvenpään keskustaan Sibeliuksenkadulle maanantaina 22.8.2011 täyden palvelun lääkäriaseman. Kattavat yleis- ja erikoislääkäreiden vastaanotot ovat tarjolla niin yksityisasiakkaille kuin työterveyshuollon kautta tuleville.

Järvenpään toimipiste parantaa merkittävästi Keski-Uudellamaalla asuvien tai työskentelevien terveyspalvelujen saatavuutta ja täydentää alueen palveluverkkoa.

– Haluamme tarjota palveluja kaikenikäisille, joten olemme panostaneet voimakkaasti erikoislääkärien palveluihin. Järvenpäässä pitävät vastaanottoaan muun muassa korva- ja kurkkutauteihin erikoistunut lääkäri sekä gynekologi, kertoo Terveystalo Järvenpään yksikönjohtaja Tommi Qvick.

Yleis- ja erikoislääkäreiden vastaanottojen lisäksi asiakkaiden käytössä ovat laboratorio- ja kuvantamispalvelut.

– Uudet toimitilamme on remontoitu kokonaisuudessaan ja kaikki laitteet ovat uusia ja nykyaikaisia. Asiakkaiden kannalta sijaintimme Järvenpään ydinkeskustassa ja rautatieaseman välittömässä läheisyydessä on erinomainen, myös asiakkaille on hyvin paikoitustilaa aivan vastaanoton vieressä, Qvick kertoo.

Asiakaslähtöisiä palveluja

Qvick näkee Järvenpäässä monipuolisia mahdollisuuksia sekä korkealuokkaiseen asiakaspalveluun että toiminnan kehittämiseen.

– Kaikki toimintamme lähtee asiakkaista. Tämä tarkoittaa asiakkaidemme erilaisten tarpeiden huomioimista. Avaamme esimerkiksi myöhemmin syksyllä matkailuklinikan. Matkailuun liittyviin kysymyksiin erikoistunut lääkäri ja hoitaja tuntevat matkailun erityiskysymykset ja osaavat auttaa kaukomatkoja suunnittelevia esimerkiksi rokotuksissa, Qvick sanoo.

Uusiin toimitiloihin ja Terveystalon henkilökuntaan on mahdollisuus tutustua avoimien ovien päivänä lauantaina 3.9. kello 10 alkaen. Lääkärit ja hoitajat tekevät halukkaille esim. verenpaineen mittausta ja muita testejä.

Terveystalo Järvenpää
Sibeliuksenkatu 15 (3 krs.)
Aukioloajat:
ma–to 8–20
pe 8–18
la–su 9–13

Tommi Qvick, yksikönjohtaja, Terveystalo Järvenpää, p. 040 358 0556, tommi.qvick@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 5000 terveydenhuollon ammattilaista. www.terveystalo.com