Terveystalo päivystää myös joulun ja vuodenvaihteen pyhinä

Terveystalon päivystys toimii myös joulun ja uuden vuoden aikana. Päivystyksessä hoidetaan niin flunssat, korvakivut, nirhaumat kuin murtumatkin mahdollisuuksien mukaan välittömästi.

Tyypillistä potilasta ei päivystyksessä ole, vaan ikäjakauma on hyvin laaja. Asiakkaiden vaivat vaihtelevat pienten lasten korvakivusta harrastuksissa sattuneisiin venähdyksiin. Talviaikaan erityisesti flunssat, vatsataudit, pienet tapaturmat ja liukastumiset näkyvät vastaanotolla.

Terveystalo Oulu (Albertinkatu 16) päivystää yleensä maanantaista lauantaihin. Joulun ja uuden vuoden aikaan Terveystalo on auki jouluaattona ja joulupäivänä klo 16 asti, uutena vuotena 31.12. ja 1.1. puolestaan klo 21 asti.

Joulunajan aukioloajat:
24.–25.12. klo 10–16,
26.12. klo 10–21,
31.12. klo 8–21,
1.1.2014 klo 10–21

Kaikkien Terveystalon toimipaikkojen juhlakauden poikkeusaukioloajat löytyvät Terveystalon verkkosivuilta osoitteesta http://www.terveystalo.com/fi/References/Joulun-aukioloajat/

Anni Romu, viestintäpäällikkö, Terveystalo, p. 050 571 1887, anni.romu@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon verojalanjälki vuonna 2012 oli yhteensä 71,9 miljoonaa euroa ja viime vuonna Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen yli 27 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com