Terveystalon Kompassi Helsingin Kannelmäen Prismassa palvelee koko kesän

Terveystalon Kannelmäen Prisman yhteyteen huhtikuussa avattu palvelupiste tarjoaa terveyteen liittyvää neuvontaa ja apua polikliinisiin toimenpiteisiin. Kompassi on saanut asiakkailta hyvää palautetta nopeudesta ja helppoudesta.

Terveystalo Kompassi palvelee asiakkaita ilman ajanvarausta seitsemänä päivänä viikossa kaupan aukioloaikoina.

- Kävijämäärä on ollut huhtikuusta lähtien tasaisessa nousussa. Asiakkaamme edustavat kaikkia ikäryhmiä lapsista vanhuksiin. Monille on ollut helpotus saada hoidettua kauppareissun yhteydessä mieltä askarruttavia terveyskysymyksiä. Rokotteet, pienet toimenpiteet ja hyvinvointiin liittyvät kysymykset ovat tavallisimpia syitä tulla käymään meillä, kuvailee toimipaikanpäällikkö Kristiina Vorimo.

Terveystalo Kompassi on terveyden ja hyvinvoinnin palvelupiste, joka tarjoaa terveysneuvontaa, erilaisia testauksia ja mittauksia, kuten verenpaineen ja kehonkoostumuksen mittauksia, rokotuksia ja muita sairaanhoitajan vastaanotolla tehtäviä toimenpiteitä. Esimerkiksi tikkien poisto, rokotus tai laboratorionäytteen otto onnistuvat kauppa-asioinnin aikana.

Palvelupisteen toimintaa tullaan kehittämään ja räätälöimään asiakkaiden toiveiden mukaan.

- Näin alkukesästä punkkirokotteet ja matkailuun liittyvät rokotteet ovat herättäneet paljon kysymyksiä. Syksyllä teemana on painonhallinta ja siihen odotettavissa on jotakin aivan uutta, kertoo Vorimo.

Terveystalo Kompassi palvelee Kehä I:n vieressä Kannelmäen Prisman yhteydessä. Palvelupisteessä työskentelee koulutettu ja kokenut sairaanhoitaja sekä asiakaspalveluhenkilö. Terveystalon kaikki palvelut ovat saatavilla palvelupisteen kautta ja tarvittaessa Kompassissa voidaan varata aika Terveystalon lääkärikeskusten asiantuntijoille jatkotutkimuksiin.

Terveystalo Kompassin palvelut

• sairaanhoitajan vastaanotto ilman ajanvarausta
  • terveysneuvonta ja opastus veloituksetta
  • erilaiset testaukset ja mittaukset, rokotukset ja muut sairaanhoitajan vastaanotolla tehtävät toimenpiteet, kuten tikkien poisto
  • mahdollisuus varata aika jatkotutkimuksiin Terveystalon lääkärikeskuksiin

Kompassi palvelee osoitteessa Kantelettarentie 1, Kannelmäki
ma-pe klo 8-21, la 8-18 ja su 12-18.

Toimipaikanpäällikkö Kristiina Vorimo,
030 633 5426, kristiina.vorimo@terveystalo.com

Terveystalo on yksi Suomen johtavista terveyspalveluyrityksistä, joka tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Valtakunnallisesti Terveystalossa työskentelee 2 500 työntekijän lisäksi yli 2 000 itsenäistä ammatinharjoittajaa. Vuoden 2010 kokonaismyynti oli 308 miljoonaa euroa.

www.terveystalo.com