Tiki: Porin Ässät jatkavat lentoaan

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo Porin Ässien lentoon Pekka Rautakallion johdolla ja povaa heille kotivoittoa Oulun Kärpistä tuloksella 5-2.

HIFK - KalPa
Rikkinäinen KalPa porskuttaa hyvin tällä hetkellä. HIFK:n kotiluolassa käytävä ottelu tulee olemaan mielenkiintoinen. HIFK taipui viimeksi kotonaan JYPiä vastaan ensimmäistä kertaa koko kaudella. Nyt on tiedossa uudet kujeet. 1.

Pelicans - Ilves
Ilves on nousukuntoinen, kun taas Pelicans hakee vielä voittoa. Pystyykö Ari Sulander torjumaan Ilveksen kumoon? Laitetaan kumminkin mielenkiinnolla siihen 1.

Ässät - Kärpät
Kärpät voittivat viime viikolla ensimmäisen kerran Hannu Aravirran johdolla. On mielenkiintoista nähdä miten Ässät, Pekka Rautakallion liigakakkonen lentää lentoaan edelleen. Kärpät antavat kovan vastuksen, mutta uskon kuitenkin Ässien vahvuuteen kotiluolassaan. Laitetaan siis kotivoitto ja tulosvetoon 5 - 2 Ässille.

Blues - Jokerit
Mennään Espooseen, missä Blues saa vastaansa Jokerit. Narrit vaihtoivat valmentajansa Hannu Jortikan Erkka Westerlundiin, minkä jälkeen nousu on jatkunut kahden viimeisen pelin ajan. Blues tulee olemaan kova vastus, mutta uskon kuitenkin Jokerien nousuun, tähän 2.

Lukko - JYP
Raumalla Mika Noronen aloittaa Lukon paidassa, kun vastaan tulee SM-liigaa johtava JYP, liigan parhaimpia joukkueita tällä hetkellä. Se on päästänyt vähiten ja tehnyt eniten maaleja koko liigassa. Uskon kuitenkin, että nyt kun Lukko saa luotettavan maalivahdin, niin nousu alkaa. Laitetaan siihenkin 1.

Tappara - SaiPa
Saipa on hävinnyt jo kahdeksan ottelua peräjälkeen ja Tappara pelaa kotona paremmin kuin vieraissa. Viime ottelu Tapparalla oli kuitenkin heikko: se hävisi Hämeenlinnassa rankkareiden jälkeen 3 - 2, mutta on mielenkiintoista nähdä miten Tappara taistelee kotonaan. Muistetaan toki, että SaiPa pieksi Pelicansin 3 - 0, mutta se ei ilahduta kun Tampereelle mennään. 1.

Tikin vinkit 30.11.

HIFK - KalPa 1
Pelicans - Ilves 1

Ässät - Kärpät 1

Blues - Jokerit 2

Lukko - JYP 1
Tappara - SaiPa 1

Unibetin kertoimet

HIFK - KalPa 1,85   4,30   3,35
Pelicans - Ilves 2,10   4,30   2,75
Ässät - Kärpät 2,00   4,35   2,90
Blues - Jokerit 2,25   4,10   2,60
Lukko - JYP 2,55   4,10   2,30
Tappara - SaiPa 1,80   4,55   3,35

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden,
nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com