Tiki: Ankat törmäävät Niittymäkeen

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen odottaa jo olympialaispelejä, mutta niitä ennen nähdään vielä muutama mielenkiintoinen NHL-kierros. Perjantain otteluiden avainasemissa on myös tärkeitä suomalaisnimiä. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://www.unibet.com/betting/article.do?contentId=52283 New Jersey Devils–Toronto Maple Leafs Koko NHL:ää johtava New Jersey on pelannut huikean kauden, Toronto taas on hännänhuippuna pakka pahasti sekaisin. New Jersey saa kiittää menestyksestään ennen muuta Brodeuria. Toronton ykkösmaalivahdiksi noussut Toskala voi auttaa joukkueen nousuun jatkossa, mutta ei yksin jaksa pelastaa tätä ottelua. Tähän New Jerseylle ykkönen ja tulosvetona 6–3. Tampa Bay Lightning–Anaheim Ducks Tampa Bayn ykkösmaalivahti Niittymäki on päävalmentaja Rick Tocchetin suosiossa ja pääsee näyttämään kyntensä, Anaheimin puolella Selännettä ja Koivua taas tuskin nähdään jäällä. Tähän laitan Tampa Bayn kotivoitolle selvän ykkösen lukemin 4–1. Tikin vinkit perjantain kierrokselle: New Jersey Devils–Toronto Maple Leafs: 1 Tampa Bay Lightning–Anaheim Ducks: 1 Washington Capitals–Florida Panthers: 1 Buffalo Sabres–Boston Bruins: 2 Detroit Red Wings–Nashville Predators: 1 Dallas Stars–Colorado Avalanche: 1 Unibetin voittokertoimet NHL 1X2 New Jersey Devils–Toronto Maple Leafs 1,75 4,20 3,80 Washington Capitals–Florida Panthers 1,62 4,35 4,45 Buffalo Sabres–Boston Bruins 2,00 3,95 3,15 Detroit Red Wings–Nashville Predators 1,95 4,05 3,20 Tampa Bay Lightning–Anaheim Ducks 2,25 3,90 2,70 Dallas Stars–Colorado Avalanche 2,15 3,90 2,85 Katso kaikki vetomahdollisuudet ja tulosvedon kertoimet osoitteesta https://www.unibet.com/betting/grid/gridForEventGroupIds.odds?eventGroupIds=1000093657