Tiki: Carolinan kärsimys jatkuu

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Los Angeles vie pisteet pohjamudissa kahlaavalta Carolinalta ja Anaheim kurittaa Brodeuria New Jerseyssä. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://fi.unibet.com/betting/article.do?contentId=45728 Carolina Hurricanes – Los Angeles Kings: Ei ole Carolinalla pelit menneet putkeen, vaikka paljon on odotettu. Hermostusta tulee Carolinan pelissä olemaan, NHL:n surkein joukkue tällä hetkellä. Varmasti tulee valmennusvaihdos, jos pelit eivät ala parantua. Los Angeles taas on pelannut hyvää kiekkoa ja uskon niiden voittoon. Laitan tähän 2. New Jersey Devils – Anaheim Ducks: Teemu on alkanut päästä taas jyvälle. Aina välillä Sakun kanssa yhdessä ja erikseen. New Jersey pitää maalissa Martin Brodeuria, jota testaillaan Vancouverin olympialaisiin. Brouderilta menee kiekko helposti ylänurkasta sisään, joten uskon kyllä, että Anaheim alkaa nousta ja vie pisteet. Tähänkin siis 2. Tikin vinkit: Carolina Hurricanes – Los Angeles Kings 2 New Jersey Devils – Anaheim Ducks 2 Unibetin kertoimet NHL 1X2 12.11.2009 Carolina Hurricanes - Los Angeles Kings 2,95 4,05 2,05 Columbus Blue Jackets - Detroit Red Wings 2,50 3,90 2,40 New Jersey Devils - Anaheim Ducks 2,05 4,00 3,00 Chicago Blackhawks - Colorado Avalanche 1,92 4,10 3,25 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/