Tiki: Chicago Blackhawks jatkaa Calgaryn alamäkeä

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo, että NHL:n häntäpäähän vajonneen suomalaisjoukkueen Calgary Flamesin vaikeudet jatkuvat ensi yönä Chicago Blackhawksin hakiessa vierasvoiton. Unibet antaa Chicagolle kertoimen 2,25.

Pittsburgh Penguins-Carolina Hurricanes: Pittsburghin tähdet ovat hiljalleen syttyneet, viimeksi kaatui kotona Vancouver. Erityisesti Sidney Crosby on huippuiskussa: mies pelaa ketjukavereilleen jatkuvasti maalipaikkoja ja ratkaisee tarvittaessa itse pelejä. Maalilla Marc-Andre Fleury on löytämässä vanhaa virettään. Carolinan peli ailahtelee murskavoitoista rumiin tappioihin, ja joukkueella on pahoja ongelmia omassa päässään. Penguins viekin tämän ottelun kotietunsa turvin, 1.
Detroit Red Wings-Minnesota Wild
: Detroitin konkarit vertyvät kauden edetessä, ja viimeksi kaatui kotona selvästi St. Louis. Minnesotan maalin suulla loistovireinen Nicklas Bäckström pelaa vähämaaliselle joukkueelleen voittoja. Edellisessä pelissä kaatui Antti Miettisen jatkoaikamaalilla Anaheim. Detroit on kuitenkin Joe Louis Arenalla liian kova: tähänkin merkiksi 1.
Calgary Flames-Chicago Blackhawks
: Calgary Flamesin tilanne ei näytä kovin valoisalta. Tappiot seuraavat toisiaan, ja joukkue on vajonnut konferenssinsa häntäpäähän. Turhautunut Olli Jokinen hankki edellisessä pelissä kolmen ottelun pelikiellon rumalla tempullaan. Chicago ei ole ollut viime kauden veroisessa vireessä, mikä on puolustavalle mestarille ymmärrettävää. Joukkue on kuitenkin nousukunnossa ja sarjataulukossa vahvasti playoff-sijoilla. Mestarin tulo kaupunkiin täyttää Calgaryn Saddledomen, mutta huikea tunnelma ei riitä. Chicago jatkaa nousuaan, laitetaan tähän 2.

Tikin vinkit 19.11.2010
Pittsburgh Penguins-Carolina Hurricanes 1
Detroit Red Wings-Minnesota Wild 1
Calgary Flames-Chicago Blackhawks 2

Unibetin kertoimet
Pittsburgh Penguins-Carolina Hurricanes 1,85 4,15 3,45
Detroit Red Wings-Minnesota Wild 1,70 4,25 4,00
Calgary Flames-Chicago Blackhawks 2,65 4,00 2,25

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com