Tiki: Hämeenlinnassa huipputasainen vääntö

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo, että torstain mielenkiintoisin SM-liigataisto HPK:n ja Ässien välillä päätyy 3–3 lukemin jatkoajalle. Unibet tarjoaa tasapelille hunajaisen kertoimen 4,30.

HPK–Ässät: Harri Rindell on tehnyt Hämeenlinnassa hyvää työtä, ja HPK pelaa tällä hetkellä vauhdikasta kiekkoa. Ässät on kärsinyt kaksi niukkaa tappiota, ja HPK-peli on joukkueelle henkisesti jopa yksi kauden tärkeimmistä: pystyvätkö porilaiset palaamaan voittokantaan? Peli on tärkeä myös HPK:lle: voitto saattaisi nostaa joukkuetta monta pykälää sarjataulukossa. Tiukka peli, johon laitetaan X. Tulosvetovinkiksi 3–3.

Ilves–Kärpät: Hannu Aravirran Kärpät on ainakin tulosten valossa nousussa, ja takana on kaksi tärkeää voittoa. Joukkueen peli on vielä osittain sekaisin, mutta Ville Hostikka on tuonut maalille kaivattua varmuutta. Ilves on puolestaan laskukunnossa, alla neljä tappiota. Kärppien vauhti jatkaa paranemistaan, laitetaan tähän 2.

Jokerit–Pelicans : Pelicans nousi pois sarjan hänniltä Ilves-voitolla. Jokerit hävisi Bluesille, mutta Erkka Westerlund on saanut kokonaisuudessaan joukkueen peliä parempaan suuntaan. Uskon Jokereiden nousevan hiljalleen sarjataulukossa, ja se ottaa voiton tässäkin. 1.

KalPa–TPS : TPS sai huonoja uutisia, kun kapteeni ja tärkeä hyökkääjä Ville Vahalahti loukkasi reitensä ja joutui sivuun jopa koko loppukaudeksi. Vastuunottoa kaivataan nyt muilta pelaajilta. KalPa-valmentaja Pekka Virta nuhteli joukkuettaan huonon HIFK-pelin jälkeen, ja uskon KalPan vievän tämän pelin vauhtinsa ja ylivoimapelinsä turvin. Laitetaan tähän 1.

SaiPa–HIFK : HIFK ei ole vieraissa yhtä vahva kuin kotona, mutta on silti ehkä liigan kuumin joukkue. Ville Peltosen loukkaantuminen on takaisku, mutta uskon HIFK:n voittoon Lappeenrannassa laajan hyökkäysmateriaalinsa turvin. 2.

Tikin vinkit 2.12.
HPK–Ässät X, tulosveto 3–3
Ilves–Kärpät 2
Jokerit–Pelicans 1
KalPa–TPS 1
SaiPa–HIFK 2

Unibetin kertoimet
HPK–Ässät 2,05 4,30 2,85
Ilves–Kärpät 2,65 4,30 2,15
Jokerit–Pelicans 1,45 5,00 5,50
KaIPa–TPS 1,55 4,75 4,60
SaiPa–HIFK 3,00 4,40 1,95

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com