Tiki: Hurrikaani pysäyttää Bluesin

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo, että kauden ensimmäisen kotitappionsa tiistaina kärsinyt palaa torstaina voittojen tielle Espoon Bluesin kustannuksella. Unibet antaa JYPille kertoimen 2,20.

Blues–JYP: Blues kärsi tiistaina rankkaritappion KalPalle, ja JYPkin hävisi ensimmäistä kertaa kotonaan. Kertoiko JYPin tappio liian kovasta harjoittelusta tauon aikana? Molemmat joukkueet pelaavat tiiviisti, mutta uskon vahvemman JYPin palaavan heti voittojen tielle. Merkiksi 2, ja tulosvetoon 2–4 JYPille.
HIFK–Lukko
: Molemmat joukkueet pelasivat tiistaina hienon ottelun. Lukon riveissä pörssikärki Perttu Lindgren jatkoi kovaa virettään neljällä tehopisteellä. HIFK on flunssa-aallon kourissa, ja lisäksi Mikael Granlund ja Jeff Hamilton ovat loukkaantuneena. HIFK:n kotitaika kuitenkin pitää, merkiksi 1.
KalPa–Jokerit
: Kaksi tiistaina voiton napannutta joukkuetta kohtaavat Kuopiossa. KalPan pelissä on hyvä vauhti, ja Jokeritkin on saanut rivejään kasaan. Erityisesti Karjala-turnauksessakin vahvasti esiintynyt Janne Lahti on kovassa pistevireessä. Tasainen vääntö, jossa uskon Jokereiden laajempaan materiaaliin. 2.
SaiPa–Kärpät
: Maaottelutauon piti auttaa Kärppiä, mutta surkea Tappara-peli kertoi muuta. Oulussa on edelleen pallo pahasti hukassa. SaiPa on erittäin yllätysvalmis kotonaan, ja tässä pelissä voi käydä miten vaan. Uskon kuitenkin Kärppien kokeneeseen pelaajarunkoon, laitetaan tähän 2.
Tappara–TPS
: Tappara haki voiton Oulusta, TPS puolestaan rökitti Ilveksen peräti 0–7. TPS on vahvassa nousuvireessä, ja saanut puolustustaan tiiviimmäksi. Joukkue alkaa olla taas se vaikea vastus, johon viime vuonna totuttiin. TPS jatkaa kipuamistaan sarjan hänniltä, tähänkin 2.
Ässät–Ilves
: Ässät koki selvän tappion Raumalla, mutta on edelleen sarjassa toisena. Ilves otti rumasti selkään TPS:ltä. Ässät laittaa Porissa taas kaiken likoon, ja ratkaisee ottelun ylivoimalla. Laitetaan tähän 1.

Tikin vinkit 18.11.
Blues–JYP 2, tulosveto 2–4
HIFK–Lukko 1
KalPa–Jokerit 2
SaiPa–Kärpät 2
Tappara–TPS 2
Ässät–Ilves 1

Unibetin kertoimet
Blues–JYP 2,65 4,15 2,20

HIFK–Lukko 1,85 4,55 3,20
KalPa–Jokerit 2,20 4,30 2,60
SaiPa–Kärpät 2,45 4,35 2,30
Tappara–TPS 1,95 4,40 3,00
Ässät–Ilves 1,85 4,55 3,20

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com