Tiki: Jokinen kuuluisi Leijona-miehistöön

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Jalonen tekee virheen jättäessään Jussi Jokisen Vancouverin leijonakokoonpanosta rannalle. Tikin kokoamassa leijonarivistössä nähtäisiin vankka ja kokenut NHL-miehistö, jossa Jokinen olisi mukana Kapasen ja Miettisen rinnalla.

https://fi.unibet.com/betting/article.do?contentId=49266 Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 43 Esa "Tiki" Tikkanen nimesi oman joukkueensa Vancouveriin: Saku Koivu, Teemu Selänne ja Jere Lehtinen nähdään joukkueessa varmasti. Mikko Koivun ympärille rakentuu Tuomo Ruudun ja Olli Jokisen kenttä. Niko Kapasen laidoilla pelaavat Antti Miettinen ja Jussi Jokinen. Neloskentässä nähdään Valtteri Filppula, Ville Leino ja Jarkko Ruutu. Niklas Hagman on lähtökohtaisesti 13. hyökkääjä, mutta nousee varmasti ketjuihin mukaan. Jos tulee loukkaantumisia, nousevat lisäksi Leo Komarov ja Sean Bergenheim mukaan mustina hevosina. Puolustajapakka näyttää seuraavalta: Joni Pitkänen, Kimmo Timonen, Sami Salo, Toni Lydman, Sami Lepistö, Ossi Väänänen, Anssi Salmela ja lisäksi Petteri Nummelin. Maalivahtikolmikko on selkeä Miikka Kiprusoff, Niklas Bäckström ja Antero Niittymäki.