Tiki: Kotihurmos siivittää Flyersin avausvoittoon

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana NHL:ssä. Chicagon kotivoitot ennustanut Tiki uskoo, että Stanley Cup -finaalien voimasuhteet kääntyvät kannujahdin siirtyessä Philadelphiaan. Tiki ennustaa, että ensi yönä pelattava kolmas ottelu päättyy Flyersin voittoon lukemin 5–2. Unibet antaa kotivoitolle hyvän kertoimen 2,40.

Philadelphia Flyers- Chicago Blackhawks: Chicago otti niukat voitot molemmissa kotiotteluissaan. Ensimmäinen peli oli yllättävä maalijuhla, kun taas toisessa finaalissa nähtiin perinteisen tiukkaa playoff-kiekkoa. Ottelu ratkesi jälleen kerran Antti Niemen huikeaan maalivahtipeliin! Philadelphian Kimmo Timonen oli oikeassa sanoessaan, että kun siirrytään heidän kotihalliinsa, Flyersin täytyy hyödyntää kotiyleisön hurmio sekä lisätä luistelua ja työntekoa. Phillyltä kysytään nyt kanttia, ja joukkueen täytyy pysäyttää Chicagon vaarallinen hyökkäys. Mitään ei ole kuitenkaan ratkaistu, ennen kuin toinen joukkue on ottanut neljä voittoa. Uskon, että Philadelphia nousee vielä sillasta, ja aloittaa nousunsa 5–2 -kotivoitolla. Merkiksi siis 1.

Tikin vinkit:

3.6.2010

Philadelphia Flyers- Chicago Blackhawks 1, tulosveto 5–2

Unibetin kertoimet

3.6.2010

1X2

Philadelphia Flyers- Chicago Blackhawks 2,40 4,00 2,50

Tulosveto 5–2 35,00

Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com