Tiki: Minnesotan suunta nousuun

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Mikko Koivun luotsaama Minnesota nousee vihdoin pohjamudista kohdatessaan Tampa Bayn. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://fi.unibet.com/betting/article.do?contentId=45728 New York Rangers – Atlanta Trashers: Kuten jo kauden alussa sanoin, Rangers on vaihtanut yli puolet joukkueesta ja pärjää hyvin. Ruotsalainen maalivahti on pelannut erittäin hyvin. Atlantalta puolestaan puuttuu maalivahti – Lehkonen loukkaantunut. Rangers on kuitenkin pelannut joukkueena tosi hyvin, joten veikkaan kyllä kotivoittoa. Laitetaan tähän 1. Tampa Bay Lightning – Minnesota Wild: Kaksi NHL:n parasta maalivahtia vastakkain. Miettisen pistepörssisaldo ei näytä hyvää mutta joukkueen mukaan pelaa hyvää jääkiekkoa, vaikka pisteitä ei tule. Mikko Koivu tekee maaleja ja johtaa joukkoa kapteenina. Tämä on Minnesotan paikka lähteä nousuun pohjalta ja on kyllä Minnesotalle tärkeä peli. Laitetaan tähän 2. San Jose Sharks – Dallas Stars: Dallas on pelannut ailahtelevasti ja San Jose on kotikentällä erittäin kova joukkue. Sharks on yksi mestariehdokkaita ja pelasi viime vuonnakin hyvin. Pikkuhiljaa San Jose on ruvennut nytkin voittamaan otteluita. Toivottavasti Jere pääsee pelaamaan, koska on tärkeä tekijä Dallasille. Uskon San Joseen tasaiseen joukkueeseen. Laitan tähän 1. Tikin vinkit: New York Rangers – Atlanta Trashers 1 Tampa Bay Lightning – Minnesota Wild 2 San Jose Sharks – Dallas Stars 1 Unibetin kertoimet NHL 1X2 13.11.2009 Boston Bruins - Florida Panthers 1,80 4,10 3,65 Philadelphia Flyers - Ottawa Senators 1,95 4,05 3,20 Tampa Bay Lightning - Minnesota Wild 2,15 4,00 2,80 St Louis Blues - Nashville Predators 1,95 4,15 3,15 Phoenix Coyotes - Montreal Canadiens 2,20 4,05 2,70 San Jose Sharks - Dallas Stars 1,80 4,10 3,65 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/