Tiki: Philadelphia kurittaa Carolinaa 3−6

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Philadelphia nakuttaa Carolinassa tauluun lukemat 3−6. Tiki povaa joulunpyhien kierroksen suomalaispeleihin täyttä vierasvoittojen sarjaa. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://fi.unibet.com/betting/article.do?contentId=49198 Carolina – Philadelphia: Philadelphia on pelannut ailahtelevasti. Carolina on kuitenkin heikoin NHL-joukkue, jonka pitäisi alkaa parantaa otteitaan, jos mielii play-offeihin asti päästä. Luotan Philadelphiaan ja veikkaan ottelun päättyvän 3−6. Tähän siis 2. San Jose – Anaheim: Spekulointi Teemun ympärillä käy kuumana, mikä hämmentää Anaheimin tilannetta. Vastaan tulee San Jose, joka on yksi liigan parhaista joukkueista. Heitetään tähän kuitenkin pienenä yllätyksenä vierasvoitto ja lukemat 2−4 Anaheimille. Laitan siis 2. Calgary – Vancouver: Kiprusoff on pelannut upeaa kautta ja tulee olemaan todennäköisesti olympialaisissa Suomen ykkösmaalivahti. Uskon silti Vancouveriin ja Sedinin veljesten pelinpyörittämiseen. Laitetaan lukemat 2−6 eli tähänkin vierasvoitto. Laitan 2. Tampa Bay – Boston: Tämä on erittäin mielenkiintoinen ottelu maalivahtiosaston suhteen. Tim Thomas on pelannut peräkkäisiä nollapelejä ja vastaavasti Niittymäki on nostanut osakkeitaan ja ansainnut luottamusta Tampa Bayssa. Luotan Bostonin vievän tämän 1−4. Tähän siis 2. Anaheim – Minnesota: Turussa seurataan tätä ottelua varmasti joka kodissa, kun Koivun veljekset pelaavat vastakkain. Mikko on yksi NHL:n ykköspelaajista ja luonut todella hyvää mainetta. Toivottavasti myös Saku pystyy ylläpitämään hyvää peliä. Uskon, että Minnesota vie pisteet Anaheimissa lukemin 3−5. Laitan siis 2. Tikin vinkit: Carolina Hurriganes – Philadelphia Flyers 2, tulosveto 3−6 San Jose Sharks – Anaheim Ducks 2, tulosveto 2−4 Calgary Flames – Vancouver Canucks 2, tulosveto 2−6 Tampa Bay Lightning – Boston Bruins 2, tulosveto 1−4 Anaheim Ducks – Minnesota Wild 2, tulosveto 3−5 Unibetin kertoimet NHL 1X2 24.12.2009 Boston Bruins - Atlanta Thrashers 1,95 3,95 3,25 Carolina Hurricanes - Montreal Canadiens 2,45 3,90 2,45 Minnesota Wild - Edmonton Oilers 2,00 3,85 3,20 New York Islanders - Toronto Maple Leafs 2,40 4,00 2,45 New York Rangers - Florida Panthers 2,05 3,90 3,05 Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators 1,75 4,10 3,90 Washington Capitals - Buffalo Sabres 1,90 3,95 3,40 Detroit Red Wings - Chicago Blackhawks 2,60 3,80 2,35 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers 2,35 3,95 2,55 Dallas Stars - Columbus Blue Jackets 1,95 3,90 3,30 Phoenix Coyotes - Anaheim Ducks 2,05 3,80 3,10 Calgary Flames - St Louis Blues 1,85 4,00 3,55 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/