Tiki: Toronto yllättää Buffalon

Peliyhtiö Unibetin eksperttivihjaaja Esa "Tiki" Tikkanen uskoo, että Toronto vie pisteet Buffalolta valttikorttinaan Vesa Toskala. Tikkanen tarjoaa omaan legendaariseen tyyliinsä videovihjeet mielenkiintoisimpiin otteluihin koko kauden ajan Unibetilla.

https://www.unibet.com/betting/article.do?contentId=48730 Florida – Carolina: Yllätyksekseni Florida on pelannut hyvin ja voittanut jopa kärkijoukkueita. Carolina on koko sarjan huonoin joukkue, vaikka mukana on hyviä pelaajia. En tiedä, mättääkö jokin Carolinan valmennuksessa, vai mistä on kyse. Tähän laitetaan joka tapauksessa 2. Buffalo – Toronto: Täytyy nostaa hattua Toskalalle, joka on pelannut hienosti viime aikoina. Siinä missä Toskala on torjunut tehokkaasti, on puolestaan Niklas Hagman tehnyt ja syöttänyt maaleja. Buffalo on yksi sarjan kärkiryhmistä, mutta veikkaan Torontolle yllätysvoittoa. Tähän siis 2. Anaheim – Phoenix: Teemu on poissa Anaheimin riveistä, mutta hyvin on tyhjä aukko paikattu. Sakunkin peli on parantunut koko ajan ja muuttunut rennommaksi. Kun Anaheimissa kerran pelataan, uskon kotijoukkueen voittoon. Tähän siis 1. Ottawa – Minnesota: Ei voi muuta kuin kehua Minnesotan Koivun ja Bäckströmin peliä. Miettinenkin hoitanut hyvin hommansa, ja uskon tämän kolmikon otteisiin. Ehdottomasti luotan Minnesotan suomalaisiin ja laitan tähän siis 2. Chicago – Detroit: Chicagolla on koossa nuori, hyvä joukkue. Jos Niemi pelaa tämän ottelun, tulee voitto varmasti. Detroitin kohdalla kysymysmerkki on, pelaako Filppula jo. Uskon Detroitiin erittäin vahvaan joukkueeseen, kun saavat kaikki ruotsalais- ja muut kykynsä takaisin. Laitan tähän 2. Tikin vinkit: Florida Panthers – Carolina Hurriganes 2 Buffalo Sabres – Toronto Maple Leaf 2 Anaheim Ducks– Phoenix Coyotes 1 Ottawa Senators – Minnesota Wild 2 Chicago Blackhawks – Detroit Red Wings 2 Unibetin kertoimet NHL 1X2 18.12.2009 Atlanta Thrashers - Dallas Stars 2,25 3,90 2,70 Columbus Blue Jackets - Phoenix Coyotes 2,05 3,80 3,10 Montreal Canadiens - Minnesota Wild 2,45 3,80 2,50 New York Islanders - New York Rangers 2,50 3,80 2,45 Philadelphia Flyers - Pittsburgh Penguins 2,45 3,90 2,45 Detroit Red Wings - Tampa Bay Lightning 1,75 4,10 3,90 Calgary Flames - Los Angeles Kings 1,88 3,95 3,50 Edmonton Oilers - Nashville Predators 2,35 3,95 2,55 San Jose Sharks - Anaheim Ducks 1,72 4,10 4,05 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/