Tiki: TPS:n alamäki jatkuu narrien käsittelyssä

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo, että lauantain kierroksella Jokerit käy poimimassa vierasvoiton Turusta. Jokerit saa peliyhtiö Unibetilta kertoimen 1,92, kun TPS:n kerroin on hulppea 3,10.

Ässät–Ilves: Ässien näyttävä alkukausi lupailee paljon, mutta Ilveskin pyöritti IFK:ta viime kerralla upeasti kotiluolassaan. Vaikka Ilveksellä onkin Hurmeen ansiosta ehdoton maalivahtietu ja hyvää kiekkoa pelaavat nuoret, uskon tällä hetkellä Ässien voimaan. Tähän siis selvä 1.

KalPa–SaiPa: Ässien iskusta toipuvassa Lappeenrannassa raavitaan varmasti päitä kahden rankan kotitappion jälkeen. KalPa on kompastunut kahdessa viime pelissä, mutta niitä ennen jaksoi säilyttää tasonsa kovana. Lauantaina ryhti suoristuu taas, nimittäin Kalpa kerää potin kotona, 1 tälle.

TPS–Jokerit: TPS ei ole tehnyt maalin maalia kahdessa viime pelissä, ja nyt puolustuspäästä puuttuu loukkaantumisten takia tärkeitä pelaajia. Jokeritkin hävisivät kotonaan tiukan väännön jälkeen Lukolle, mutta Turussa tuuli kääntyy, ja Jokerit vievät voiton. Laitetaan siihen 2.

Lukko–Pelicans: Pelicans yllätti viime kierroksella pieksemällä Kärpät. Joukkue joutuu kuitenkin aloittamaan kauden väsyttävällä viiden pelin vieraskiertueella. Lukon loistava pelaajamateriaali ei ole jaksanut startata aivan viime vuoden tapaan, mutta lauantaina pisteet säilyvät Raumalla: tähän 1.

Blues–Kärpät: Yksi mestariehdokkaistani, Kärpät, on saanut huikeita maalintekotilanteita mutta munannut ne kerta toisensa jälkeen, kun kiekkoa ei ole saatu maaliin asti. Bluesilla on hyvä vauhti päällä, takana upea voitto KalPasta ja hyvin kasassa pysynyt joukkue. Karalahteakin on ilo seurata taas SM-liigan jäillä. Kärpät on SM-liigan paras joukkue vain paperilla, sillä tulokset eivät vastaa odotuksia. Tähän selvä 1 Bluesin kotivoiton puolesta ja tulosvetona 5–3.

Näillä mennään kohti viikonloppua!

Tikin vinkit
25.9.2010

Ässät–Ilves 1
KalPa–SaiPa 1
TPS–Jokerit 2
Lukko–Pelicans 1
Blues–Kärpät 1, tulosveto 5–3

Unibetin kertoimet
SM-liiga 25.9.2010
1X2

Ässät–Ilves   1,80   4,50   3,40
Blues–Kärpät   1,85   4,45   3,25
KaIPa–SaiPa   1,75   4,55   3,55
Lukko–Pelicans   1,67   4,70   3,85
TPS–Jokerit   3,10   4,35   1,92

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com