Tiki: Valmentajanvaihdos ei tuo onnea Jokereillekaan

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki uskoo, että Hannu Jortikalle tänään potkut antanut Jokerit ei pärjää torstaina HPK:lle. Unibet antaa HPK:lle nasevan kertoimen 3,55 Erkka Westerlundin suojatteja vastaan.

Jokerit–HPK
: Valmentajaruletti siis jatkuu: maajoukkueen ex-luotsi Erkka Westerlund korvaa Hannu Jortikan Jokereiden peräsimessä. Erkka jääkiekkotietämys on tunnetusti valtava, mutta pystyykö hän yksin auttamaan Jokerit nousuun? Erkan täytyy päivittää valmennusajatuksensa 2010-luvulle, ja tähän menee aikaa. HPK kaatoi tiistaina sarjajohtaja JYPin, ja joukkue on kovassa lennossa. Laitetaan tähän herkullinen 2.
Kärpät–HIFK
: Toinen valmentajaa vaihtanut joukkue Kärpät oli odotetuissa vaikeuksissa Kuopiossa. Joukkueella on paljon todistettavaa, mutta niin on myös menneiden vuosien menestysvalmentaja Hannu Aravirralla. HIFK on flunssan kourissa, mutta joukkueen materiaalissa riittää laajuutta. Kärppien pakka on sekaisin, tähänkin 2. Tulosvetoon 2–4 HIFK:lle.
Lukko–Blues
: Lukko haki tiistaina rankkarivoiton Ilveksestä, Blues kaatoi puolestaan Tapparan. Lukko on vahva kotonaan, mutta myös Blues on jatkanut nousuaan tasaisessa sarjataulukossa. Tärkeä peli Lukolle, laitetaan tähän 1.
Pelicans–KalPa
: Ari Sulander on löytämässä virettään Pelicansin maalilla, mutta joukkueen esityksissä ei ole hurrattavaa. KalPa kaatoi vauhdikkaalla pelillä Kärpät: kuopiolaisryhmän moraali ja työnteko ovat tällä hetkellä erittäin korkealla tasolla. Uskon tässä KalPaan, 2.
TPS–SaiPa
: Joukkueet kohtaavat toisen kerran kolmen päivän sisään. TPS vei niukan voiton Lappeenrannassa, ja uskon näin käyvän myös Turussa. Tähän 1 kotivoiton merkiksi.

Tikin vinkit 25.11.2010
Jokerit–HPK 2
Kärpät–HIFK 2
Lukko–Blues  1
Pelicans–KalPa 2
TPS–SaiPa 1

Unibetin kertoimet
Jokerit–HPK 1,75 4,55 3,55
Kärpät–HIFK 2,65 4,35 2,15
Lukko–Blues  1,92 4,45 3,05
Pelicans–KalPa 2,70 4,25 2,15
TPS–SaiPa 1,70 4,65 3,70

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com