Tiki Vancouverissa: Suomi niittaa USA:n 3−1 ja kohtaa finaalissa Kanadan

Viisinkertainen Stanley Cup -voittaja, Suomen Kiekkoleijona numero 143 Esa "Tiki" Tikkanen toimii Unibetin eksperttivihjaajana Vancouverissa. Unibet tarjoaa Tikkasen omaan legendaariseen tyyliin analyysin ja vinkit mielenkiintoisimpiin otteluihin olympialaisten ajan. Tiki uskoo, että välierissä Suomi kaataa USA:n nuoren joukkueen lukemin 3−1 ja Kanada jyrää Slovakian lukemin 6−2. Unibet antaa Suomen voitolle kertoimen 3,10 ja lopputuloksella 1−3 saa rahansa takaisin peräti 24-kertaisina!

Lue Tikin analyysi olympiakiekon välieristä: USA−Suomi: Suomi pelasi erittäin järkevästi Tsekkiä vastaan ja peli oli koko joukkueelta hieno suoritus. Etenkin puolustus ja Kiprusoff pelasivat todella hyvin tehden Jagrin yritykset tyhjiksi. Nyt on edessä jenkkien nuori ja nälkäinen joukkue. USA−Suomi-ottelun luonne tulee kiteytymään kahden NHL-maalivahdin mittelyyn. Miller vastaan Kiprusoff – se, kumpi päästää ensimmäisen maalin, tulee ratkaisemaan paljon. Uskon, että Suomi voittaa lukemin 3−1. Kanada−Slovakia: Tämä on kyllä läpihuutojuttu, kun katsoo miten Kanada löylytti Venäjää. Odotukset Kanadaa kohtaan ovat korkealla, ja ovat varmasti todella latautuneet tähän otteluun. Toki on mielenkiintoinen yllätys, että Slovakia kaatoi rakkaan vihollisemme Ruotsin. Slovakia on erittäin taitava joukkue, mutta se ei kyllä riitä kivikovaa Kanadaa vastaan. Uskon, että Kanada vie tämän 6−2 ja kohtaa Suomen finaalissa. USA−Suomi-ottelu pelataan Suomen aikaa perjantaina 26.2. klo 22.00 ja Kanada−Slovakia lauantain 27.2. puolella klo 04.30. Jääkiekko on olympialaisten hittikohde livevedonlyönnissä, jossa voi asettaa vetoja, kun ottelu on käynnissä. Peliyhtiö Unibet tarjoaa kattavan valikoiman live-vedonlyöntikohteita Vancouverin olympialaisissa. https://fi.unibet.com/livebetting/ Unibetin kertoimet Vancouver 2010 – Miesten jääkiekko 1 X 2 USA-Suomi 1,95 4,20 3,10 USA–Suomi 1,55 2,35 Jatkoaika ja rangaistuslaukauskilpailu mukaanlukien Kanada–Slovakia 1,25 6,25 9,00 Kanada–Slovakia 1,15 4,89 Jatkoaika ja rangaistuslaukauskilpailu mukaanlukien Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting