Tunteikkaat tulkinnat viemässä Suvin kuoron voittoon Kuorosodassa

Kuorosota on edennyt kolmen joukkueen mittelöksi. Peliyhtiö Unibetin mukaan Suvi Teräsniskan Oulun kuoro on entistä vahvempi suosikki koko kilpailun voittajaksi. Ensi sunnuntain putoaja näyttäisi olevan Asteen kuoro Lahdesta.

Kuorosodan edellinen jakso koitui Ricky Martinin kuumiin rytmeihin luottaneen Kuopion kuoron kohtaloksi. Jäljellä olevista kuoroista iskelmäprinsessa Suvi Teräsniskan Oulu vaikuttaisi ottaneen kisassa jopa ratkaisevan johtoaseman: viimeksi Janis Joplinia lainannut dramaattinen kuoro saa Unibetilta voittokertoimen 1,65. Pete Parkkosen johtama Pihtipudas seuraa haastajana kertoimella 2,55. Lahden kuoron laulut näyttäisivät sen sijaan olevan encorea vaille valmiit: Asteen ryhmä saa Unibetilta selvästi isoimman kertoimen 7,50.

Tulevan sunnuntain jaksossa jäljellä olevat kuorot esittävät kaikki kaksi kappaletta. Ensimmäiseksi kappaleeksi on valittava joku tämänhetkinen hitti, ja toisen kappaleen tueksi kuorot kutsuvat artistivieraan. Vierailevina tähtinä nähdään Peten kuoroa tahdittava Raptori, Suvin kanssa tunteileva Olli Lindholm ja Asteen kuoron svengiä kiihdyttävä lapsitähti Puhuva kone.

Unibetin kertoimet
Kuorosota 2010
Kuka voittaa?

Suvi / Oulu 1,65
Pete / Pihtipudas 2,55
Aste / Lahti 7,50

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com