Tyrmää Amin -ilmaispokeriturnaus tiistaisin Unibetilla

​Nyrkkeilijä Amin Asikainen pelaa Unibetin Tyrmää Amin -ilmaispokeriturnauksessa joka tiistai klo 20.00. Turnauksen palkintopotista löytyy 250 euroa.

Amin Asikaisen tyrmäävä pelaaja voittaa 50 euron rahapalkinnon sekä Aminin nimikirjoituksella varustetut kuntonyrkkeilyhanskat. Amin pelaa turnauksessa aliaksella  idi-1.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com