Unibet laajentaa B2B-markkinoille solmimalla sopimuksen Pafin kanssa

Unibet tarjoaa jatkossa kokonaisvaltaista urheiluvedonlyöntipalveluaan ulkoisille asiakkaille, joista ensimmäisenä sopimuksensa Unibetin kanssa on allekirjoittanut Paf. Uudella aluevaltauksellaan maailmanlaajuisille B2B-pelimarkkinoille Unibet jatkaa tasaista laajentumistaan.

Unibet on allekirjoittanut kolmivuotisen sopimuksen urheiluvedonlyönnin B2B-ratkaisusta Pafin kanssa, joka toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla. Urheiluvedonlyöntijärjestelmän lisäksi sopimuksella Pafista tulee Unibetin vedonlyöntituotteiden SuperToton ja SuperScoren asiakas. ”Paf jatkaa kansainvälistä kasvuaan ja tämä investointi vahvistaa tarjoomaamme pitkällä aikavälillä. Sopimus on hyvin merkittävä Pafille ja asiakkaillemme. Unibetin kumppanuuden ansiosta saamme käyttöömme alan parhaan vedonlyöntijärjestelmän”, Pafin toimitusjohtaja Anders Ingves toteaa. Maailmanlaajuisten urheiluvedonlyöntimarkkinoiden kokonaisliikevaihdon vuodelta 2009 on arvioitu olevan 40,9 miljardia. Markkinoiden kokonaisliikevaihdon ennustetaan nousevan 43,4 miljardiin dollariin vuoteen 2012 mennessä. “Unibetilla on ainutlaatuinen asema ja vahva uskottavuus toimia urheiluvedonlyönnin B2B-markkinoilla maailmanlaajuisesti. Arvostettu eGaming Review on palkinnut meidät parhaana eurooppalaisena urheiluvedonvälittäjänä kolmena neljästä viime vuodesta. B2B-ratkaisumme ovat ainutlaatuisia erityisesti laajan live-vedonlyöntitarjontamme ansiosta, joka kattaa yli 2000 tapahtumaa kuussa”, kertoo Unibetin toimitusjohtaja Petter Nylander.